Senaste nytt

Fullbokat på Stockholm-Malmö, eller dålig beläggning och ställs in?

BCflyer

Medlem
Hej!
Åker Malmö-Arlanda Tor 14/6-15/6. Kan det stämma att båda dessa flyg är fullbokade och stängda för försäljning? Eller planerar dom att ställa in snarare?
 

pswe

Medlem
Kan nog vara så att de sålt slut. Söker jag flygen som enkelresor dyker SK113 upp. Med vartannat säte borta är det väl max ca35 platser att sälja.
Bra om det är fullt så det blir lite större maskiner snart igen.
Sökte runt på lite dagar i närtid och flighterna verkar följa pendlarmönstret, norrgående fullt i början av veckan.
 

BCflyer

Medlem
Kan nog vara så att de sålt slut. Söker jag flygen som enkelresor dyker SK113 upp. Med vartannat säte borta är det väl max ca35 platser att sälja.
Bra om det är fullt så det blir lite större maskiner snart igen.
Sökte runt på lite dagar i närtid och flighterna verkar följa pendlarmönstret, norrgående fullt i början av veckan.
Ja så kan det nog vara. Säljer dom bara 50% av platserna på en ATR?
 

BCflyer

Medlem
Ja, alla gångplatser är spärrade.
Låter lovande. Jag sitter på 17F och medresenär på 18 F ser ut som han fått en gångsätesryttare bredvid sig trots allt. Jag är Diamond och medresenär är Guld. Kanske man inte får seatblock i Plus utan bara i Go? 5AC79C61-4127-4D34-AC9F-56C1C08F5863.jpeg
 

Jansson75

Medlem
Jag flög denna sträcka ARN-MMX i onsdags kväll. Då var det inte tal om att mittgången var spärrad utan planet var så gott som fullbokat där man fick sitta 2 på varje sida och trängas. Känns sådär i Coronatider
 

LSH

Medlem
Jag flög denna sträcka ARN-MMX i onsdags kväll. Då var det inte tal om att mittgången var spärrad utan planet var så gott som fullbokat där man fick sitta 2 på varje sida och trängas. Känns sådär i Coronatider
OK, då kanske blockeringen bara gäller om de sålt mindre än hälften.
 

Syversen

Medlem
OK, då kanske blockeringen bara gäller om de sålt mindre än hälften.

Får också känslan av att det är dynamiskt. Har en bokning GOT-CPH längre fram i sommar där jag och min kamrat fortfarande sitter jämte varandra men där alla säten vid gången är blockade.
 
Toppen