Senaste nytt

SAS Webshopping

samet

Medlem
Jag skulle swipea med eurobonus-kortet åndå för säkerhetsskull och spara ”medges ej”-slippen.

Behövs inte. Räcker bra med kvittot på köpet för att kunna efterregistrera om köpet inte går in automatiskt med det kopplade kortet.

Skulle säga jag har 60/40 i framgång med kopplade kort. Aldrig varit något problem att sedan efterregga de köp som inte gått in. En bild på köpekvittot vara så är det klart.
 

Doctor-X

Medlem
Tips för Nordic Nest nu i helgen - anmäler man sig till nyhetsbrevet får man 100kr i rabatt (vid köp över 750kr)

Beställde en ny ljusstake från Skultuna (768kr) som de har kampanj på nu + 100kr av (rabattkoden -> 668kr) via SAS portalen, köpet registrerades utan problem :)

Fri frakt vid köp över 469kr!
 

Rickard_O

Medlem
Är det bara jag som är blind eller har portalen försvunnit?
Brukar alltid gå in under 'Eurobonus' fliken i webläsaren och sedan 'Tjäna poäng' för att sedan trycka mig vidare till onlineportalen.
Har den flyttats eller är det jag som har pollenhallucinationer?

EDIT: Självklart kom jag på mig själv att bara skriva in "online" i webläsaren så kom jag in, bokstavligen 10 sec efter jag tryckte iväg detta.
Men fortfarande nyfiken på hur man ska hitta dit om man inte har varit inne tidigare!
 

GOTBound

Medlem
Carl of Carl drog igång sin rea nu kl 12, tyvärr har intjäningen sänkts från 50 pts/ 100 kr till 25 pts /100 kr, den justering skedde ngn gång i mars.
Trotts allt ett bra läge att fylla på EB kontot, och även AMEX MR nu när det är x2 på MR.

EK
 
Last edited:
Toppen