Robert flysas
Moderator
Japp, och använde huvudkortet Börjar bli lite väl mycket att hålla koll på, klicka hit o dit och använda ”rätt” kort
Loggade in på mitt Holländska konto och där ploppade det upp en inforuta om dom 200€ man kan handla för.
Ringde sedan till dom, och dom skulle lägga in kortet i kampanjen manuellt. (inom 24h)
Så ni som inte har fått den, så är det telefonnumret på baksidan på kortet som gäller.
Sedan när jag knappade in säkerhetsfrågorna, så sade "rösten" att ett nytt kort är skickat, antar att det är metallkortet? (som jag ej beställt)
Har ni fått metallkortet skickat trots att ni inte beställt den?
Jag kan rapportera att mitt köp hos Bol krediterades direkt. Jag ringde därefter och avslutade kortet problemfritt.
Gällande uppsägning är det tydligen 1 månads uppsägningstid, men det känns ok.Tack för info, inget hänt på snart 2 veckor så blir ännu ett samtal imorgon till kundservice. Vad bra det fungerade så bra för dig
Jag kan rapportera att mitt köp hos Bol krediterades direkt. Jag ringde därefter och avslutade kortet problemfritt.
Ja, det verkar såRingde precis - De sa jag gjort allt korrekt men att det kan ta upp till 90 dagar innan summan krediteras Men planerar att ha kvar kortet så ändå ok. Men du hade riktigt tur, speciellt när du ville säga upp kortet