Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

Mr Planning

Medlem
Loggade in på mitt Holländska konto och där ploppade det upp en inforuta om dom 200€ man kan handla för.

Ringde sedan till dom, och dom skulle lägga in kortet i kampanjen manuellt. (inom 24h)

Så ni som inte har fått den, så är det telefonnumret på baksidan på kortet som gäller.


Sedan när jag knappade in säkerhetsfrågorna, så sade "rösten" att ett nytt kort är skickat, antar att det är metallkortet? (som jag ej beställt)
Har ni fått metallkortet skickat trots att ni inte beställt den?
 

igelkotten

Medlem
Loggade in på mitt Holländska konto och där ploppade det upp en inforuta om dom 200€ man kan handla för.

Ringde sedan till dom, och dom skulle lägga in kortet i kampanjen manuellt. (inom 24h)

Så ni som inte har fått den, så är det telefonnumret på baksidan på kortet som gäller.


Sedan när jag knappade in säkerhetsfrågorna, så sade "rösten" att ett nytt kort är skickat, antar att det är metallkortet? (som jag ej beställt)
Har ni fått metallkortet skickat trots att ni inte beställt den?

Jag ringde in och blev tillagd till kampanjen. Fick dock ingen info om metallkort!
 

Robert flysas

Moderator
Till mig sa som att man får metallkort(en) när nuvarande kort går ut. Det betyder om 4 år ungefär. Ringde och bad om metallkorten, de kom inte per automatik - men de kan ha ändrat detta.
 

Robert flysas

Moderator
Jag kan rapportera att mitt köp hos Bol krediterades direkt. Jag ringde därefter och avslutade kortet problemfritt.

Ringde precis - De sa jag gjort allt korrekt men att det kan ta upp till 90 dagar innan summan krediteras:eek: Men planerar att ha kvar kortet så ändå ok. Men du hade riktigt tur, speciellt när du ville säga upp kortet:)
 
Toppen