Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

Rudolf

Ny medlem
Mycket märkligt, hade heller inga kryss i marknadskommunikation? Deras hemsida är ju en mindre katastrof att navigera sig runt i. Tecknade kortet (Elite) nytt i April, kanske inte värt att behålla Amex...
 

McFace

Medlem
Mycket märkligt, hade heller inga kryss i marknadskommunikation? Deras hemsida är ju en mindre katastrof att navigera sig runt i. Tecknade kortet (Elite) nytt i April, kanske inte värt att behålla Amex...

"Det kommer fler tillfällen som det här" ursäktade de sig med när jag frågade. Så kanske lönar det sig med lite tålamod.
 

gneken

Medlem
Ni som fått mailet, hur länge har ni haft inställningen påslagen under marknadskommunikation? Jag slog på den när denna tråd skapades och inte fått något mail.
 

spritfet

Medlem
Kollade också mina inställningar och allt påslaget men ändå inte fått mailet. Chatten bad mig avvakta 24h...
 

danielhog

Medlem
Mycket märkligt, hade heller inga kryss i marknadskommunikation? Deras hemsida är ju en mindre katastrof att navigera sig runt i. Tecknade kortet (Elite) nytt i April, kanske inte värt att behålla Amex...
På vilket sätt är kortet sämre än det du signade upp dig på i april? Eller varför skulle du säga upp?
 
Toppen