Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

Thornado

Medlem
Chattade precis med Amex supporten i en annan fråga och fick veta att alla med Elite-kort kommer under perioden Juni-02 - Augusti-27 få 15 000 extra poäng om man spenderar 15 000:-, poängen kommer ut direkt efter man spenderat 15k, man behöver inte vänta tills kampanjen är avslutad.

Man behöver inte registrera sig utan detta gäller alla.

Det är nu 2 juni. Är det någon som sett någon mer officiell info om detta än det chatmeddelande som @Reine fick?
 

M.K

Medlem
Vi får se om de erbjuder något. Nya Gold är oavsett kanske ett bättre alternativ än massa vouchers som fortsatt inte förlängts efter fem månader in på nya året. Planen är som jag skrivet tidigare att byta till det och istället dra in en miljon MR extra under ett år. Detta förutsatt att inte mitt PLAT får samma erbjudande. Premium har inte fått något extra alls än men billigt kort, vi kan nog inte förvänta oss så mycket där.
 

ssh9721

Medlem
Hade ett annat ärende till kundservice, frågade om detta och de sa att en kampanj kommer mailas ut under dagen, förutsatt att man har ställt in att man vill ha utskick. Det påtalades och kontrollerades noga, så kanske de stramar åt att kunna lägga in i efterskott om man haft det avslaget.
 

TravelARN

Medlem
Jag försökte att anmäla mig för nyhetsbrev prenumeration förra vecka, hittade ingenting. (Jag var inloggat).
Kan någon berätta var på sajten man kan göra det?
 

Rogbjo

Medlem
Och där kom mailet, börja handla...
upload_2020-6-2_13-4-27.png
 
Toppen