Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

MrRob

Medlem
Har fortfarande inte använt min Wolt ännu, och på mitt konto så står det giltighetstid 30 Juni?

Var glad för det! Jag såg precis att min voucher löpte ut 29/5 i appen när den ska gälla t.o.m. i morgon. Tänkte använda den just i morgon! Vi får se vad deras kundtjänst säger om bekymret i morgon..
 

Berglund

Medlem
Tror ni det är över med Wolt och Uber Eats?
Vi kan bara gissa. Min egen gissning är att ja, det är över med Wolt och Uber. En del i erbjudandet är förstås att jaga in nya kunder till de här bolagen som då säkert har låtit Amex köpa rabattkoderna till ett billigare pris. Möjligtvis är det väl Fodora kvar? Annars tror jag att de försöker bredda sig, göra något annat. På så sätt kan alla kunder få ta del av i varje fall något av alla erbjudandena.
 

lucasd

Medlem
Tror ni det är över med Wolt och Uber Eats? Hann få en Uber som jag redan använt.
Nu i veckan fick ju Platinum-innehavare möjlighet att handla mat för 2250kr på Coop, ICA, Hemköp och Willys - men även Uber Eats fram till och med augusti. Så helt över är det väl kanske inte. Men erbjudandena kan säkert variera över tid.

Men vad som verkar vara säkert är att Amex ändå bryr sig och försöker skapa extra värde i korten i situationen som vi är i nu.
 
Toppen