Senaste nytt

Vad gör Amex Eurobonus-produkten för sina kunder i Coronatider?

ekf

Medlem
Intressant! Vilken del av landet bor du i? Vilken typ av ställen? Jag upplever nästan aldrig att Amex inte fungerar.
Jag gissar på Göteborgsområdet eftersom det står Kungsbacka under profilbilden till vänster om inlägget ;)

Jag upplever att Amex fungerar på många ställen där jag bor, men tyvärr är det för många ställen där det inte fungerar för att jag ska tycka att det är smidigt. Det är ju lagom tråkigt att ha plockat på sig varor för att sedan stå i kassan och upptäcka att de inte tar Amex, därför (bland annat) handlar jag hellre online.. då är det lättare att se i förväg vilka butiker som ska premieras.
 

Davvelavve

Medlem
Intressant! Vilken del av landet bor du i? Vilken typ av ställen? Jag upplever nästan aldrig att Amex inte fungerar.
Kungsbacka. Till och med burger King nekar Amex. :D Jag känner till en restaurang i Kungsbacka som tar Amex.

Tråkigt att alla som har klarna online inte har Amex som metod, verkar vara upp till varje butik.
 

mackan33

Medlem
Kungsbacka. Till och med burger King nekar Amex. :D Jag känner till en restaurang i Kungsbacka som tar Amex.

Tråkigt att alla som har klarna online inte har Amex som metod, verkar vara upp till varje butik.

Esters, Bar Vinci och Kings Hill tar Amex. Var det någon av dessa som du redan känner till?
 
Toppen