Senaste nytt

Tonton på decemberäventyr i Syd- och Nordamerika

Mr Planning

Medlem
Tack för den fina reserapporten mitt i allt elände & tristess.

Snygg seger på övertid mot Tallinn :cool:


Så, nyfiken på vad som är grejen med Lavezzi? :p
 

danielhog

Medlem
Tack för att du tar dig tid att skriva! Och även för att du gör det utförligt och med kvalité.

har inte läst mer än första posten, gäller att ransonera i kristider så nästa blir imorgon :D
 

Alf

Medlem
Tack för en trevlig rapport om dina lite annorlunda eskapader. Tråkigt att bli rånad på saker, men det är ju tyvärr vardagsmat i Sydamerika och Sydafrika. Rapporten kommer väldigt lägligt nu när forumet är ganska händelselöst och behöver piggas upp.
 

JAONHA

Medlem
Hoppas du har fler sömnlösa nätter... Sträckläste din rapport, lika välskriven och underhållande som vanligt. Tusen tack! Den behövdes i dessa tider.

Kom själv hem från Sydamerika 26 februari och hann vara på kontoret i 8 arbetsdagar innan jag blev ombedd att jobba hemifrån...
 

chazzie

Medlem
Tack för inspirationen! Jag hoppas få till en Sydamerikaresa framöver med en säck EB-poäng jag nu har liggandes!

CDMX är en fantastisk stad, jag tror nog det är min favoritstad i världen av vad jag besökt ännu. för er som inte varit där så passa på när vi får börja resa igen!
 

Tonton

Medlem
Tack alla! Jag återkommer med en liten redogörelse för flyg- och hotellkostnaderna senare när jag har tid att släppa jobbet en liten stund.
 

niksal

Medlem
Tack för rapporten. Du besöker ställen som jag aldrig skulle våga besöka, sannolikt pga mina fördomar. Precis som du blev rånad, är min säkert felaktiga bild att de händer de flesta som besöker latinamerika. Jag hoppas jag någon dag har en orsak med lokalguide att besöka området.
 
Toppen