Senaste nytt

Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Nu kom koden! 48 +14 timmar tog det
Tack Qatar!

Bokat o klart till Krabi i november... 1510 nok (1460 sek) för båda! Fantastiskt pris!
Nu får man hoppas att gränserna öppnas till hösten men biljetten är helt ombokningsbar och verkar gälla 1 år, då det står så här:

New travel dates and change request must be prior to: Thursday, November 18, 2021


Tog ett screenshot på skatterna för den BC-intresserade:

PRICE BREAKDOWN.jpg
 

Doctor-X

Medlem
Bokat o klart till Krabi i november... 1510 nok (1460 sek) för båda! Fantastiskt pris!
Nu får man hoppas att gränserna öppnas till hösten men biljetten är helt ombokningsbar och verkar gälla 1 år, då det står så här:

New travel dates and change request must be prior to: Thursday, November 18, 2021

Tycker detta känns lite oklart. Så man skulle då kunna boka några random datum i höst (gärna så sent som möjligt då) och sen bara ändra dem till någongång under 2021 utan någon ändringsavgift? I T&C står det ju att man måste köra första resan ut senast 10:e dec 2020.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Någon som tänkt boka denna deal med barn under 12 år? Jag och min fru har vardera fått en kod var, vi kan således boka 4 vuxenbiljetter. Problemet är bara att vi kan inte få med oss barnen (2 och 4 år) på något vettigt sätt.

- Om man försöker boka 1 vuxen och 1 barn så blir det error (tänkte att vuxen åker gratis och barnet betalar).

- Om man bokar 2 vuxna på en kampanjkod och sedan tänkte köpa en biljett till barnen separat så går det inte. Man måste köpa en vuxenbiljett för att kunna köpa en barnbiljett.

Någon som har en lösning? Lite märkligt att barn är undantagna från denna kampanjen, någon speciell anledning tror ni?
 

Flyer722

Medlem
Nice! Gäller rabatten även för barn? Jag hade nog hellre fått 50 % rabatten för 4 personer än gratiserbjudandet, eftersom det exkluderar barn.
Vet inte exakt vad som gäller för barn men hittade detta E205186A-78CF-4578-A872-9D1FDC0432DF.jpeg
Verkar som 50% är en sorts tröstpris för folk som inte lyckades få biljetterna. Är det safe och boka på denna också?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen