Senaste nytt

Två filmer från SF Anytime med Platinum

lucasd

Medlem
Idag kom det en ny notis i AMEX Experience-appen. Två stycken kostnadsfria filmer från SF Anytime.

Antalet är som med koderna för Uber Eats och Wolt begränsat och det går att anmäla sig en gång per Platinum-konto. Koden ska komma inom fem arbetsdagar. Anmälan görs i Experiences-appen. :)

Jag uppskattar verkligen att AMEX gör saker som dessa, det skapar en del mervärde nu när man kanske inte använder kortet som tidigare.
 

Myllys35

Medlem
I tillägg till Uber/Wolt bjuder Amex nu på filmer från SF Anytime. Begränsat utbud så dessa går säkert också snabbt :)
 

M.K

Medlem
Jag fick precis ett erbjudande om två gratis filmer.

A3C5012C-0BA9-42CC-AF7E-4C07BF5F9D24.jpeg


Trevligt att Amex fortsätter med kampanjer då kortets normala förmåner är borta för de allra flesta av oss Plat kunder.
 

Niclas.J

Medlem
Jag anmälde mig strax efter notisen och fick bekräftelse via e-post omgående. Som TS skriver ska koden därefter komma i ett separat mail (från SF Anytime) inom fem arbetsdagar.
 
Själv fick jag ett svar att de inte kunde se att jag hade något Platinum-kort. Så kanske borde sluta betala månadskostnaden då. Ja, ja. De löser det säkert på fredag.
 
Toppen