Senaste nytt

Dagens bild

Samosaguas

Medlem
0B317F1D-666B-4652-A4FE-48490F56BB35.jpeg

I avsaknad på riktiga resor leker jag och sonen flygplats. Stort tack för den jättefina SAS A350-modellen @Robert flysas :)
 

Anders S

Ny medlem
I flygabstinens och i brist på annat att göra gjorde jag en utflykt med Flygbussarna och Arlanda Express till ett ganska öde Arlanda och tog en öl i dag. Horizon på Radisson Blu i SkyCity var i princip det enda som var öppet på landside.

A330 LN-RKS i bakgrunden.

.
97097557_1111998135836197_4720788608815580517_n.jpg
 

TjudöBoy

Medlem
Åter på arbete, ser ut att vi får vara i trafik till och med 31/5 iallafall som en del i den finska försöjningsberedskapen. Vi får hoppas på förlängning till mitten av juni då nästa beslut tas av den finska regeringen om det skall ges mera stöd till sjöfarten för att upprätthålla samhällsviktiga transporter:)
AF29BDAB-0504-40A6-B0D0-C09EB31A2E9F.jpeg
 

chazzie

Medlem
Åter på arbete, ser ut att vi får vara i trafik till och med 31/5 iallafall som en del i den finska försöjningsberedskapen. Vi får hoppas på förlängning till mitten av juni då nästa beslut tas av den finska regeringen om det skall ges mera stöd till sjöfarten för att upprätthålla samhällsviktiga transporter

Finland verkar vara väldigt försiktiga, jag hade en smal förhoppning om att innan augusti månads slut kunna besöka Urho Kekkonens nationalpark, men jag är rädd att jag får stå över det i år :(
 

KNA

Medlem
Ett flygbolag jag flygit med en charter bokad med Spies, askoppar i armstöden och kaptenen skickade runt en handritad karta över rutten , minns inte maten som serverades så var nog inget att lägga till minnet
Bonuspoäng till den som vet var bilden är tagen i CPH maersk.JPG
 
Toppen