Senaste nytt

Har du fått återbetalning av SAS?

Flygplan

Ny medlem
Ringde till SAS igår. Just nu ligger dom på 3 månaders fördröjning för återbetalning. Så baserat på det så hanterar dom avbokningar från slutet på februari just nu.
 
Jag har två resor jag avbokade i mars som jag inte fått pengar för ännu, och en avbokade jag förra veckan. Inte heller där pengar.
Men så avbokade jag en i förrgår och fick pengar redan i går. Väldigt inkonsekvent kan man säga.
 

Per A

Medlem
Avbokade 9 mars en resa som skulle ägt rum 11 mars (go pro). Fick meddelande om återbetalning 12 maj. Pengarna på kortet 15 maj. Har inte hört av mig, utan snällt suttit still i båten (om det nu betyder något för den långa väntetiden).
 

nonicoc

Medlem
Avbokade 9 mars en resa som skulle ägt rum 11 mars (go pro). Fick meddelande om återbetalning 12 maj. Pengarna på kortet 15 maj. Har inte hört av mig, utan snällt suttit still i båten (om det nu betyder något för den långa väntetiden).

Exakt samma datum för mig för avbokning och utresa. Har dock inte fått något besked ännu. Har också suttit still i båten.
 
SAS avbokade min 2-4-1 resa till LA alltså bara till, retur är kvar den 3/6, hur det nu ska fungera. :) är få vänta ett tag på att få återbetalning plus voucher tebax.
 
Toppen