Senaste nytt

A3 - Bredband: Tjäna upp till 35 200 Eurobonuspoäng

chazzie

Medlem
Kunde du förhandla priset på abonnemanget med EB bonus dessutom? Bör i så fall testas när dessa två år är avklarade.

Nej, det var så att jag har haft A3 sedan de hette T3, om jag inte minns fel sen 2011 eller 2012, men tidigare har arbetsgivaren betalat min internetuppkoppling vilket inte är fallet längre då jag bytt jobb, därav så var månadsavgiften relativt hög med dagens mått mätt för 100/100.
 

Flyg-Arn

Medlem
Nej, det var så att jag har haft A3 sedan de hette T3, om jag inte minns fel sen 2011 eller 2012, men tidigare har arbetsgivaren betalat min internetuppkoppling vilket inte är fallet längre då jag bytt jobb, därav så var månadsavgiften relativt hög med dagens mått mätt för 100/100.

Toppen! Fixat här med nu :)
 

flatwhite

Medlem
Via e-post nu, A3 avslutar samarbetet med SAS Eurobonus-programmet.

A3 skrev:
Under april månad har A3 och SAS kommit fram till en överenskommelse där A3:s deltagande i EuroBonus-programmet kommer att upphöra. Detta har flera anledningar.

Till att börja med så skedde en minskning av flygresor redan under 2019 på grund av en ändrad attityd utifrån ett miljöperspektiv. Samtidigt hörde vi även från våra kunder angående A3:s miljöpolicy.

Därefter, och i takt med spridningen av Covid-19 under våren och införandet av ett omfattande flygförbud, har vi därför omvärderat vårt deltagande i EuroBonus-programmet.

Utöver detta har vi även kunnat se att samarbetet med SAS inte heller lockat våra kunder i den utsträckning vi förmodat, och därav blir avvecklandet naturligt för både A3 och SAS.

Du som kund kommer i samband med detta få dina EuroBonus-poäng utbetalda i förtid i en klumpsumma till ditt EuroBonus-konto enligt avtalet för hela bindningstiden. Du kommer att bli notifierad så snart dina poäng utbetalats, och din tjänst hos oss kommer att fortgå som vanligt och påverkas inte av att A3 lämnar EuroBonus-programmet. Du kan alltså fortsätta att använda dina poäng för framtida resor och andra varor på SAS EuroBonus shoppingportal.
 

Mr Basic

Medlem
Via e-post nu, A3 avslutar samarbetet med SAS Eurobonus-programmet.
Bra att de levererar poängen till fullo. :)

Edit. Enda skillnaden (under bindningstiden) är väl att drygt 2.000 poäng får ett års kortare giltighetstid när de betalar ut allt på en gång? :rolleyes:
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: El0

Davvelavve

Medlem
Du som kund kommer i samband med detta få dina EuroBonus-poäng utbetalda i förtid i en klumpsumma till ditt EuroBonus-konto enligt avtalet för hela bindningstiden. Du kommer att bli notifierad så snart dina poäng utbetalats, och din tjänst hos oss kommer att fortgå som vanligt och påverkas inte av att A3 lämnar EuroBonus-programmet. Du kan alltså fortsätta att använda dina poäng för framtida resor och andra varor på SAS EuroBonus shoppingportal.
 
Aj aj aj, jag som precis bytt bostad och skulle byta till A3 för poängensskull. Tråkigt.
Dealen har väl upphört för längesedan? Minns jag försökte signa upp mig via länken hos sas, hittade ingen info på deras hemsida längre så chatta med kundsupporten som sade att den dealen hade slutat gälla, detta var för månader sen.
 

chazzie

Medlem
Tur att man hann byta innan, men tråkigt för er som precis skulle ansluta er, jag har haft dem länge och de är en bra operatör också.

Lite tråkigt att de känner sig tvugna att vika sig för några som sitter hemma som proffstyckare och raljerar på sociala medier mm., men men, så funkar opinionen :)
 

zippan

Medlem
Dealen har väl upphört för längesedan? Minns jag försökte signa upp mig via länken hos sas, hittade ingen info på deras hemsida längre så chatta med kundsupporten som sade att den dealen hade slutat gälla, detta var för månader sen.
Inte en aning. Detta är första gången jag läser det.
 
Toppen