Uppdatering från Hotels.com inkom precis:
Bästa kund,
Vi inser att det kanske är osannolikt att du bokar en resa inom den närmsta tiden, men vi vill att du ska kunna utnyttja ditt medlemskap i Hotels.com Rewards till fullo när du är redo att resa igen. För att se till att du inte går miste om några förmåner med Hotels.com Rewards eller din status under covid-19-krisen, har vi uppdaterat våra vanliga policyer.
Ditt medlemskap i Hotels.com Rewards
- Vi har pausat samlade nätter och bonusnätter1 som skulle gått ut mellan 1 april 2020 och 31 dec 2020 från att gå ut.
- Vi förlänger alla Gold- och Silver-medlemskap med förnyelse 1 feb 2020 – 31 jan 2021 i ytterligare ett år. Vi ber om ursäkt för att du tidigare kan ha fått felaktig information om ditt medlemskap. Informationen har nu uppdaterats och du hittar den på vår webbsida.
- Vi ger dig även längre tid för att bli berättigad till Gold- eller Silver-medlemskap. Vi kommer att utvärdera bodda nätter under de senaste 24 månaderna för att se om du är berättigad till nästa medlemsnivå vid ditt nya förnyelsedatum.
Du behöver inte göra någonting. Glöm inte att du kan se din Hotels.com Rewards-aktivitet, var som helst, när som helst, på vår webbsida eller i mobilappen. Observera att för tillfället kommer det ursprungliga utgångsdatumet för dina samlade nätter fortfarande att visas i ditt Hotels.com Rewards-konto.