Senaste nytt

Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Thornado

Medlem
Läser man villkoren så verkar det vara väldigt förmånliga typer av biljetter också:

"Tickets will be fully flexible, with an unlimited number of destination or date changes allowed without any fees."
 

Thornado

Medlem
Och lagom till att klockan blir 00.01 Doha time (då kampanjen går live) så går websidan ner. Är nog rätt hög belastning...
 

ZZZebra

Medlem
Kolla att ni INTE satt Sweden-English uppe i högra hörnet, har ni det så ändra till Global-English, då fungerade det för mig att få upp sidan.

Notera att ni MÅSTE fylla i titel, passnummer, passets utgångsdatum, sjukhusets namn samt anställningsnummer på sjukhuset. Så ta fram de uppgifterna innan ni försöker nå sidan är ett tips!

Har gjort allt det och står nu bara och snurrar på en Captcha, så vi får se vad som händer.

Edit: Tryckte F5 ett antal gånger innan sidan med formuläret som skall fyllas i laddades, innan dess fick jag precis som er bara upp ursprungssidan.
 

Thornado

Medlem
Kolla att ni INTE satt Sweden-English uppe i högra hörnet, har ni det så ändra till Global-English, då fungerade det för mig att få upp sidan.

Notera att ni MÅSTE fylla i titel, passnummer, passets utgångsdatum, sjukhusets namn samt anställningsnummer på sjukhuset. Så ta fram de uppgifterna innan ni försöker nå sidan är ett tips!

Har gjort allt det och står nu bara och snurrar på en Captcha, så vi får se vad som händer.

För mig går captchan med på att jag inte är en robot, men Submit-knappen blir aldrig aktiv, så den går inte att klicka på.
Jag jobbar inte inom vården själv, utan försöker hjälpa min syster som är sjuksköterska med detta. När det gäller Hospital ID, tolkar du det som anställnings-ID som står på lönespecen eller det ID-nummer (antagligen bara nån sorts serienummer) som finns på hennes sjukhus-legg/passerkort? Jag förstår ju att det riktiga anställnings-ID egentligen är bättre, men det lär ju vara det andra kortet som ska visas upp vid incheckning.
 
Toppen