Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

Robert flysas

Moderator
@igelkotten Jag har min voucher kvar också. Den går ut i september. Hoppas på att boka något då - en bit in på nästa år.

Det stämmer, nu är det krav på Holländsk adress. Det gäller nya ansökningar. En idé är att nedgradera kortet till ett som är gratis/nästan gratis, och sen uppgradera det igen till Platinum.
 

Bryant

Medlem
Det ar val vouchern om man nu fortfarande har den kvar. Min galler fortfarande en bit till... men har ingenting att spendera den pa for tillfallet. Blir nog uppsagning for min del ocksa.

Gäller den fortfarande? Trodde den slutade gälla tidigare inåt med de nya förmånerna/reglerna?
 

Bryant

Medlem
@igelkotten Jag har min voucher kvar också. Den går ut i september. Hoppas på att boka något då - en bit in på nästa år.

Det stämmer, nu är det krav på Holländsk adress. Det gäller nya ansökningar. En idé är att nedgradera kortet till ett som är gratis/nästan gratis, och sen uppgradera det igen till Platinum.

Mycket bra tips! Sen ska ju bunq hållas vid liv för betalningar.
 

Robert flysas

Moderator
Vouchern slutade de tyvärr med från april, men de som inte använt sina har fram tills utgångsdatum på sig att använda den.

Precis, för då är du kund fortfarande och då är det lätt att uppgradera sig igen:)
 

Mr Planning

Medlem
Kommer att säga upp mitt kort med, det finns ju ingen nytta med det längre.

Har redan fått tre resor från påsk fram till Juli inställda, så resten av det här året gällandes resor, är för min del något jag redan har gett upp.

Vouchern har jag inte hunnit utnyttja heller :(
 

MTheC

Medlem
Kommer att säga upp mitt kort med, det finns ju ingen nytta med det längre.

Har redan fått tre resor från påsk fram till Juli inställda, så resten av det här året gällandes resor, är för min del något jag redan har gett upp.

Vouchern har jag inte hunnit utnyttja heller :(
Går ju att boka något långt fram i tiden för det och hoppas på det bästa.
 

Mr Planning

Medlem
Går ju att boka något långt fram i tiden för det och hoppas på det bästa.

Det är ju sant, ska nog avvakta en månad till, då hoppet om en Europa resa i sommar kanske inte är helt omöjligt.

Nästa långresa blir en redan bokad bonusresa i Januari, men då gäller ju inte vouchern längre...
 

MTheC

Medlem
Det är ju sant, ska nog avvakta en månad till, då hoppet om en Europa resa i sommar kanske inte är helt omöjligt.

Nästa långresa blir en redan bokad bonusresa i Januari, men då gäller ju inte vouchern längre...
Tänk på att du inte behöver ha kvar kortet när resan sker. En bekant bokade precis en resa för mars 2021 och nyttjade vouchern och sa sen upp kortet direkt efter.
 
Toppen