Senaste nytt

Söker after shave 50ml med ”spray-pump”.

Mr Basic

Medlem
Efter långt och misslyckat sökande i både fysiska butiker och på nätet vänder jag mig till detta eminenta forum för hjälp (om det jag vill ha ens existerar)?
Jag söker efter en after shave 50ml med spray-pump (se bild). Jag har provat kräm och det var inget för mig.
6AAFC188-6C0B-4996-B4B5-D8C6623CD5FC.jpeg

Hugo Boss The Scent 100ml med spray-pump använder jag nu. Dock är den för stor för necessären och dessutom har de upphört med spray-pump. :(
Tyvärr går toppen inte att skruva av och fästa på en ny 50ml flaska.

Är det ngn som använder nedanstående after shave och vet om den har pump?
Vet inte vad man kan dra för slutsats av att det står ”Natural Spray”? :rolleyes:
D6F8F2B3-19DE-4EE0-A58B-77BB72CBA952.png
 

Homer

Medlem
I dessa tider måste det ju vara enkelt att hitta tomma flaskor i den storleken som det varit handsprit i och sedan fylla på.
 

Robert flysas

Moderator
Efter långt och misslyckat sökande i både fysiska butiker och på nätet vänder jag mig till detta eminenta forum för hjälp (om det jag vill ha ens existerar)?
Jag söker efter en after shave 50ml med spray-pump (se bild). Jag har provat kräm och det var inget för mig.
Visa bifogad bild 108769
Hugo Boss The Scent 100ml med spray-pump använder jag nu. Dock är den för stor för necessären och dessutom har de upphört med spray-pump. :(
Tyvärr går toppen inte att skruva av och fästa på en ny 50ml flaska.

Är det ngn som använder nedanstående after shave och vet om den har pump?
Vet inte vad man kan dra för slutsats av att det står ”Natural Spray”? :rolleyes:
Visa bifogad bild 108770
Hej! Kollade runt och det är 100 ml på alla tyvärr. Ang Van Gils så tänker jag att det står spray, så borde vara just det du letar efter. På deras egna hemsida finns olika storlekar, fri frakt från Nederländerna om du handlar för över €100.
Strictly for Men - Van Gils Perfumes
 

Robert flysas

Moderator
Efter långt och misslyckat sökande i både fysiska butiker och på nätet vänder jag mig till detta eminenta forum för hjälp (om det jag vill ha ens existerar)?
Jag söker efter en after shave 50ml med spray-pump (se bild). Jag har provat kräm och det var inget för mig.
Visa bifogad bild 108769
Hugo Boss The Scent 100ml med spray-pump använder jag nu. Dock är den för stor för necessären och dessutom har de upphört med spray-pump. :(
Tyvärr går toppen inte att skruva av och fästa på en ny 50ml flaska.

Är det ngn som använder nedanstående after shave och vet om den har pump?
Vet inte vad man kan dra för slutsats av att det står ”Natural Spray”? :rolleyes:
Visa bifogad bild 108770
En annan Hugo Boss finns i 50 ml spray flaska:
Bottled After Shave 50 ml - Hugo Boss - KICKS
 

Mr Basic

Medlem
Vad sägs om att köpa varianten utan spray som du hittat, och sedan fylla på en mindre sprayflaska? T.ex. en sådan här: StackPath
Bra ide, tack. :)

Hej! Kollade runt och det är 100 ml på alla tyvärr. Ang Van Gils så tänker jag att det står spray, så borde vara just det du letar efter. På deras egna hemsida finns olika storlekar, fri frakt från Nederländerna om du handlar för över €100.
Strictly for Men - Van Gils Perfumes
Borde vara spray. Tror jag slår till om jag gillar doften, återkopplar. :D

En annan Hugo Boss finns i 50 ml spray flaska:
Bottled After Shave 50 ml - Hugo Boss - KICKS
Är du säker på att denna har spray-pump? :rolleyes: Hittar inget i texten/bilden.

Precis vad jag tänkte, men den du länkade till är inte lämplig för parfym.
Jag har en sån här som funkar bra:
StackPath
Om jag går bet får det bli ngt liknande även om 4,8ml var lite väl litet.
 

Jönsson

Medlem
Efter långt och misslyckat sökande i både fysiska butiker och på nätet vänder jag mig till detta eminenta forum för hjälp (om det jag vill ha ens existerar)?
Jag söker efter en after shave 50ml med spray-pump (se bild). Jag har provat kräm och det var inget för mig.
Visa bifogad bild 108769
Hugo Boss The Scent 100ml med spray-pump använder jag nu. Dock är den för stor för necessären och dessutom har de upphört med spray-pump. :(
Tyvärr går toppen inte att skruva av och fästa på en ny 50ml flaska.

Är det ngn som använder nedanstående after shave och vet om den har pump?
Vet inte vad man kan dra för slutsats av att det står ”Natural Spray”? :rolleyes:
Visa bifogad bild 108770
Det är denna 50ml atomizer i guld från Creed som du ska använda. Fyll med din favoritparfym från Creed (eller i värsta fall från något annat märke).

atomiser_50ml_gold-gold.png


https://www.creedfragrances.co.uk/accessories/creed-atomiser-gold-gold-50ml

F
inns också i diverse billigare varianter i silver.
https://www.creedfragrances.co.uk/accessories/atomisers

Edit: länkade till fel modell. Ska finnas eller har funnits en i rent guld. Den länkade är ”bara” guldpläterad.
 
Last edited:
Toppen