Senaste nytt

Gin & Tonic-tråden

FF#1

Medlem
vart en Hernö + feevertree i dag. Ingen rosmarin tillgänglig så det vart citron. Helt ok i alla fall.
Visa bifogad bild 108751
Hmmm... Bild error...
DSC_0218.jpg
 

Kris

Medlem
Pissväder ute och ressugen så kom jag att tänka på Hven, ett ställe jag gärna vill besöka. Sen kom jag tänka på mina kunder i Barcelona. Så en Barcelona-inspirerad G&T med svensk gin. Gött!

787f6a1cd1856bbb4c500a1b3a8e3541.jpg
Hven är trevligt. Gin är trevligt. Kombinationen är dock inte min favorit. Kanske var det en defekt flaska jag fick när den var ny för en sjuherrans massa år sen. Borde kanske ge den en chans igen iofs.... Själv har jag trattat upp en Gin Sul från den tyska keramiktermosen dagen till ära. Skål!
 

ARN018

Medlem
Provade denna kombon igår,väldigt fruktig och perfekt för en varm sommardag framöver.. =)
 

Attachments

  • IMG-20200430-WA0014.jpeg
    IMG-20200430-WA0014.jpeg
    44,6 KB · Visningar: 385

Alf

Medlem
Hven är trevligt. Gin är trevligt. Kombinationen är dock inte min favorit. Kanske var det en defekt flaska jag fick när den var ny för en sjuherrans massa år sen. Borde kanske ge den en chans igen iofs.... Själv har jag trattat upp en Gin Sul från den tyska keramiktermosen dagen till ära. Skål!

Jag håller med om ginen, den har en bismak som jag inte tycker om så tyvärr blir den inte bättre med en ny chans.
 
Toppen