Senaste nytt

Vi tar farväl med en kär vän..

Ubbe

Medlem
Det var riktigt tråkigt att höra. Jacob var en person som jag var glad för att ha träffat. En trevlig prick. Sorgligt!
 
Last edited:

Senator

Moderator
Är det någon som har kontakt med familjen och som vill ta tag i att fixa till en krans eller liknande så swishar jag gärna.

Vi återkommer med mer information om detta under helgen. Vi har indirekt kontakt med familjen.

Det vi på kort sikt skulle uppskatta och som redan uppskattas är alla hälsningar i tråden. Det kommer vi dela med oss till Jacobs mamma som fyllde 75 år i veckan.
 

chazzie

Medlem
Otroligt tråkiga nyheter! Personligen hann jag aldrig träffa Jacob men genom de fantastiska reserapporter och skildringar han skrev känns det som man kände honom ändå, personlig favorit såsom många andras är när han jobbade som cabin crew på en av SAS flygningar.

Mina tankar till hans närstående.
 
Oerhört tråkigt.
Jag minns Jacobs beskrivningar av The Private Room i Singapore Changi som fick mig att sätta siktet på att åka SQ F. Det blev visst verklighet för redan tre år sedan - måste få klart min reserapport. Oförglömliga minnen jag har mycket att tacka Jacob för.
 

Concorde

Founding Member
Detta var ju oerhört tråkiga nyheter. Mitt djupaste deltagande till Jakobs närmaste. Att förlora en i familjen är rent ut sagt förskräckligt. Att förlora sitt eget barn kan jag inte ens föreställa mig sorgen och smärtan inombords :( Beklagar med hela mitt hjärta. Många kramar till familjen Molin, och även Martin Björnström som har en lång relation till Jakob.

Vi träffades december 2009 tillsammans med Martin och några till. Det var starten på Businessclass.se (den orangea sidan) som vi byggde upp tillsammans under ett par år, innan jag klev p.g.a. annat som tog tid.

Rest in peace - your journey begins now.
 
Toppen