Senaste nytt

Lufthansa inför obligatoriskt munskydd

Jag får flashbacks till en julafton då jag tomtade och bar tomtemask med heltäckande, långt skägg och blev erbjuden en snaps. Det var så svårt att hitta munnen bland allt hår att jag fick välja ett tillfälle då de yngsta barnen var fokuserade på julklapparna och då helt sonika dra ner skäggmasken så att mustaschen kom under munnen och snabbt svepa snapsen. Givetvis råkade ett av småbarnen titta upp på mig just då och såg med stor förvåning och bestörtning hur malplacerat mitt skägg var!

Kanske lösningen på GT-problemet är medhavd plunta som fylls på med tax free sprit och så får man passa på att ta en klunk när flygvärdarna tittar åt ett annat håll.
 

fly4fun

Medlem
Här finns uppenbarligen en marknad för ansiktsmask med integrerat sugrör. Vem blir först med produkten? Förväntar mig några procent som tack! :)
easybreath-surface-snorkelling-mask-navy-blue.jpg
 

Hachans

Medlem
Kan garantera att vi kommer få se liknande restriktioner i Sverige snart med när vi ska försöka öppna upp.

Köp era munskydd nu! Eller klipp till av strumpor. Oväntat praktiskt, billigt och funktionellt.
 
  • Gilla
Reactions: hco

Bankiren

Medlem
Kan garantera att vi kommer få se liknande restriktioner i Sverige snart med när vi ska försöka öppna upp.

Köp era munskydd nu! Eller klipp till av strumpor. Oväntat praktiskt, billigt och funktionellt.

Jag har redan några munskydd som ligger här hemma, men jag betvivlar att vi kommer att behöva använda dessa i Sverige. Men om vi behöver dem, då kommer jag att vara tacksam att min pappa var förutseende redan i januari-februari och beställde till hela familjen. Vid det tillfället dumförklarade vi alla honom. :D
 
Toppen