Senaste nytt

Vi tar farväl med en kär vän..

gusten

Medlem
Såg detta först idag och blev mycket berörd och bestört. Jacob Molin har alltid som skribent gjort ett ovanligt kunnigt och sympatiskt intryck. Jag har alltid stannat till vid hans rapporter. En stor inspiration för mig och många andra i detta forum och andra FF communities som har detta något udda intresse av allt som har med flyg och medvetet resande att göra. Jag beklagar verkligen./gusten
 

flybob

Medlem
Otroligt tråkiga nyheter. Precis som för många andra, så var Jacobs reportage något som öppnade mina ögon för möjligheterna som fanns tillgängliga, om man bara visste hur. :(
 

Glenn E

Medlem
Mycket tråkiga nyheter. Jacob gjorde väldigt bra resereportage.
Hans otroliga sommar resor val väldigt underhållande.
Jag träffade Jacob en gång på en BC träff i Stockholm.
Väldigt trevlig man och jag blev imponerad när han sa att han hade högsta bonuskortet i alla de tre stora allianserna.
Vila i frid.
 

ACervin

Medlem
Verkligen tråkigt att höra. Träffade aldrig Jacob men har haft ett antal konversationer genom forumet. Såg alltid fram emot hans sommar resor. Väldigt inspirerande. Fortsatte att följa Jacob på Instagram efter hans tid på BC. Mina tankar går till Jacobs anhöriga.
 

GillBates

Medlem
Usch vad sorgligt!! Som många redan har skrivit så var reseberättelserna från Jacobs sommarresor något utöver det vanliga. Proffsiga, detaljrika men ändå väldigt engagerande. Fick äran att träffa Jacob på invigningen av Landvetters loungehörna. Vila i frid!
 

NyfikenGrau

Medlem
Mycket sorgligt att läsa. Kan bara hålla med alla som skrivit att Jacob var drivande i att väcka intresset för premiumresandet och hade rejäl talang för att skriva intressanta resreportage. Extra sorgligt för att han var så ung, fruktansvärt för nära anhöriga.
 
Toppen