Senaste nytt

Ny kampanj - Rewarding our Front Line Heroes

magost

Medlem
Ny kampanj med upgraderad elite tier level för de som jobbar inom vissa yrkesgrupper.

Front Line Heroes

  • New BWR members will receive an upgrade Gold Elite status
  • Current Elite BWR members will receive an upgrade to next Elite status
  • Current Diamond Select Elite tier members will receive a Diamond Select for Life status
 

larced

Medlem
"Essential roles are defined as any employee in the medical field, the hospitality industry, the restaurant industry, shipping and e-Commerce, retail, and others."

Aningen vagt vilka yrkesgrupper som räknas, hur dom verifierar det mm.
 
"Essential roles are defined as any employee in the medical field, the hospitality industry, the restaurant industry, shipping and e-Commerce, retail, and others."

Aningen vagt vilka yrkesgrupper som räknas, hur dom verifierar det mm.
Delen om e-Commerce fick mig att haja till.. känner mig inte särskilt heroisk för att vara ärlig. Skulle nog skämmas att claima en matchning som "essential role" i samma mening som sjukvårdare.
 

larced

Medlem
Delen om e-Commerce fick mig att haja till.. känner mig inte särskilt heroisk för att vara ärlig. Skulle nog skämmas att claima en matchning som "essential role" i samma mening som sjukvårdare.

Samma här. Känns som man är pretty far from sjukvårdare, utryckningspersonal eller liknande oavsett vad dom väger in i "e-Commerce, retail and others".
Fast med nuvarande Diamond Select Elite status skulle det onekligen vara nice med Diamond Select for Life status, om dom ansåg att ens jobb motiverade det. (Kunde dock inte se var/hur sådan koll skulle göras då man bara kunde fylla i sitt medlemsnummer)
 
Toppen