Senaste nytt

Billhop eller Betalo?

M.K

Medlem
@Nimbus Så du tänker betala 2,5% i avgift? 25öre per poäng.

Varför???

Köp dem då hellre direkt av SAS för 20öre och få dessutom poäng på det köpet. Samtidigt slipper du allt krångel och troliga problem.
 

molntankar

Medlem
@Nimbus Så du tänker betala 2,5% i avgift? 25öre per poäng.

Varför???

Köp dem då hellre direkt av SAS för 20öre och få dessutom poäng på det köpet. Samtidigt slipper du allt krångel och troliga problem.

Dock inte möjligt att köpa poäng nu. Men jag fattar din poäng. Dessutom är poäng i princip poänglöst i nuläget.
 

FilipJ

Medlem
@molntankar Desto bättre. Bara köp av poäng om vi kan resa igen, och inte minst om SAS då finns kvar.
SAS lär finnas kvar i och med ansträngningar de skandinaviska staterna hitintills gjort. Dessutom ser jag betalo som spend för vouchers, vilket är svårare att få ihop många av nu när utlägg i tjänsten etc inte längre existerar för oss tjänstemän.
 

M.K

Medlem
@FilipJ Såklart vi alla hoppas och tror att SAS finns kvar, men det återstår ändå att se om pandemin fortsätter under lång tid.

Värde med Betalo i ditt fall, men jag svarade till en annan medlem som ville betala med ett vanligt MC.

10eb/100sek är det aldrig värde i, även i en normal värld.
 

FilipJ

Medlem
@FilipJ Såklart vi alla hoppas och tror att SAS finns kvar, men det återstår ändå att se om pandemin fortsätter under lång tid.

Värde med Betalo i ditt fall, men jag svarade till en annan medlem som ville betala med ett vanligt MC.

10eb/100sek är det aldrig värde i, även i en normal värld.
Ahh, missade vilket kort detta var om! Dönar in 10k på amex elite nu då när jag inte behöver ifrågasätta min egen logik. :D
 
Toppen