Senaste nytt

Vi tar farväl med en kär vän..

Senator

Moderator
Vänner,

Det är med stor sorg vi meddelar att en av grunderna till BusinessClass.se Jacob Molin har lämnat oss 37 år gammal. Jacob var en eldsjäl under många år, och är väl den person som varit störst inspiration till många medlemmar som har varit med från starten. Få om någon kunde beskriva reselysten bättre.

Jacob lämnar ett stort hål efter sig. En jobbig dag.
 

Taggen

Medlem
Vila i frid Jacob.

År 2012 fastnade jag på BC och hans helt galna sommarresor i Emirates first m.fl. Få som glömmer när du praktiserade på SAS. Jag hade inte förmånen att lära känna Jacob väl utan träffade bara honom som hastigast i SAS Gold lounge vid invigningen av Hong Kong linjen 2015.
 

hendberg

Medlem
Enormt tråkigt. En av de som man läst mest och inspirerats av. Verkar ha varit en fantastiskt trevlig kille.

Vila i frid.
 
Usch!

Jag känner honom inte, har nog aldrig träffat / sett honom heller (kanske någon gång flyktigt i en lounge) men ändå känns det som att jag känner honom efter alla galna upptåg beskrivna här på BC.
 

Alf

Medlem
En enorm tråkig nyhet i dessa i övrigt tråkiga tider. Jacob har haft massor av inspirerande artiklar på forumet. Jag blir väldigt illa berörd när unga personer som kunde vara mina barn går bort före oss gamla.
 
Toppen