Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

Hachans

Medlem
Ok, men verkar konstigt att chatta om Uber Eats koden på engelska...när det gäller svenska erbjudanden!
Deras chatt verkar ha koll i allmänhet. Fick hjälp där med en reklamation, sen lämpade de över mig på svenska kontoret. Hjälpte mig även med en allmän fråga en gång. Trots att det är på engelska.

Om man vill man roa sig med att ändra sitt kort i erbjudandeappen till Centurion och se vad man missar...
 
Jag anmälde mig och fick bekräftelsemail, men har ännu inte fått någon kod....

Min sambo har extra-kort och anmälde sig efter mig och fick kod inom 24 timmar...
 

Andreas98

Medlem
Min kod har ännu inte dykt upp. Fick bekräftelse nästan omedelbart efter att jag bokade.
Gick in på chatten och chattade på engelska. De hade ingen aning om vad jag prata om och sa att jag inte ska acceptera erbjudande från ”tredje part”.
 

Samosaguas

Medlem
Min kod har ännu inte dykt upp. Fick bekräftelse nästan omedelbart efter att jag bokade.
Gick in på chatten och chattade på engelska. De hade ingen aning om vad jag prata om och sa att jag inte ska acceptera erbjudande från ”tredje part”.
Verkar som Amex haft lite problem med kampanjen. Innan jag fick koden igår eftermiddag ringde en tjej från kundtjänst och sa att de hade svårt att identifiera mig som kund och undrade vad jag hade för kort. Hon lät något förvirrad
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Andreas98

Medlem
Min kod har ännu inte dykt upp. Fick bekräftelse nästan omedelbart efter att jag bokade.
Gick in på chatten och chattade på engelska. De hade ingen aning om vad jag prata om och sa att jag inte ska acceptera erbjudande från ”tredje part”.

Vill klargöra att jag råkade kontakta Amerikanska kundservice eftersom jag blev dirigerad till AmEx appens chatt istället för AmEx SE appens chatt.
Chattade med AmEx kundservice i Sve och de sa de skulle kolla på det men teamet som har hand om det jobbat Mon-Fri så de skulle kolla på det på måndag.
Jag som täckte gotta mig på en lördag ikv...
 
Toppen