Tonton
Medlem
Nu har Revolut äntligen startar deras arbete för att göra produkten bättre för Norden! Jag vet att det har legat högt på listan att utveckla produkten i Norden, och göra den bättre - och de har jobbat hårt för att komma till detta stadiet där de kan börja påverka produkten mer lokalt.
Idag har det börjat mailats ut frågor till metallanvändare med följande frågor:
Detta är såklart bara första delen i deras förändringsprocess, men jag hoppas verkligen att det kommer bli positiva enhancements från detta!
Idag har det börjat mailats ut frågor till metallanvändare med följande frågor:
- "How likely is it that you would recommend Revolut to a friend or Colleague? 1-10"
- "How likely is it that you would recommend Revolut Metal to a friend or colleague? 1-10"
- "Why did you choose this rating for Revolut Metal?"
- "Which of the Metal plan features do you value the most? Select top 3 only." (Express card delivery, commission-free stock trading, airport lounge access, disposable virtual cards, unlimited foreign exchange, metal cash back, exlusive metal card, priority support, discounted device insurance, free insurance (travel delay and medical), no fee ATM withdrawals, access to concierge)
- Would you like to have a 25 minute conversation to share your experience with us?
Detta är såklart bara första delen i deras förändringsprocess, men jag hoppas verkligen att det kommer bli positiva enhancements från detta!