Senaste nytt

Uppdaterad information från SAS om bonusresor, voucher, status mm...

Once56

Medlem
Har flyttat en (av SAS avbokad) resa ARN-MIA-CPH-ARN i business från den 24/3 till den 22/9 (för att jag tror på ett liv efter detta).
Men, den flytten medför att jag missar min återkvalificering till Diamond då mitt brytdatum är 31/7. Är det ens ngn idé att be om poängen nu tror ni?
 
Har flyttat en (av SAS avbokad) resa ARN-MIA-CPH-ARN i business från den 24/3 till den 22/9 (för att jag tror på ett liv efter detta).
Men, den flytten medför att jag missar min återkvalificering till Diamond då mitt brytdatum är 31/7. Är det ens ngn idé att be om poängen nu tror ni?

Ja, jag fick precis ett liknande svar på mejl från guldsupporten: Återkom i slutet av din period om du inte nått upp till diamant.

jag fick samma svar som @LSH , fast i mitt fall gällde det att nå Guld
 

LSH

Medlem
Jag bad också om ett förtydligande angående inrikesresor och de kommer också att ge poäng.
 

Biznick

Medlem
Hej, jag har en fråga, bokade av en resa som skulle ske på torsdag den 23 mars och har ännu inte fått någon Voucher. Hörde att vissa fått den efter en vecka men jag väntar fortfarande. Hur lång tid tog det för er?
Spelar det någon roll om man avbokar via SAS webbsida eller supporten i Tallinn, när det gäller att få den utlovade förlängda giltigheten på utgångna vouchers?
 

filip23

Medlem
Hej!

Finns det någon information gällande utgångsdatum på vouchers? Har en som går ut slutet av 2020 som kanske kan bli lite svår att utnyttja om detta fortsätter, således tänkte jag att utgångsdatumet kan komma att förlängas? Någon som har information gällande detta eller en tråd där det nämns?

Mvh
 

Syversen

Medlem
Spelar det någon roll om man avbokar via SAS webbsida eller supporten i Tallinn, när det gäller att få den utlovade förlängda giltigheten på utgångna vouchers?

Jag har själv avbokat en awardbokning på SAS webb. Vouchern som användes för bokningen gick ut 31/12 -19 och finns nu i listan över vouchers om jag går in för att boka en ny awardresa. Den står fortfarande som giltig till 19-12-31 men går att använda (har inte bokat men kommer till betalsidan utan konstigheter). Så giltigheten verkar förlängas automatiskt även när du gör avbokningen själv.
 
Hej!

Finns det någon information gällande utgångsdatum på vouchers? Har en som går ut slutet av 2020 som kanske kan bli lite svår att utnyttja om detta fortsätter, således tänkte jag att utgångsdatumet kan komma att förlängas? Någon som har information gällande detta eller en tråd där det nämns?

Mvh
Du kan boka i 2020 med avresa i 2021.
 

Gargamel

Medlem
Nån som har hört något om SAS vouchers? Har en jag fick för ett försenat flyg som går ut i september som kan bli svår att använda som jag skulle vilja.
 
Toppen