Senaste nytt

Hur får ni upp spenden på amex?

Bankiren

Medlem
Bytte just operatör till vimla, för man kan betala med kort (Amex). Smidigt och bra sätt att få en räkning direkt. Men jag håller med. Jag tycker det är svårt att komma upp i 150 k. Det är isåfall billhop som gäller, iaf för min del.

Jag har 2% i avgift hos Billhop - och om jag applicerar en restriktiv syn på EB-poängens värde, så skulle man kunna säga att jag går +/- 0. Däremot får jag ju spend på kortet, vilket gör att jag värderar det högre än avgiften. Så jag kör i alla fall allt som går via Billhop. :)
 

Canadien

Medlem
Rejäl dipp i spend nu p g a inga resor eller konferrenser så alla tips i karantänstider mottages tacksamt...
 
Rejäl dipp i spend nu p g a inga resor eller konferrenser så alla tips i karantänstider mottages tacksamt...
Tvins,se? ;) de har en hel massa helt otroligt fantastiska grejer...som en ångmopp som "skyddar din familj från smuts och bakterier" och "Laboratorietester visar att ånga dödar över 99% av bakterier inklusive Influensa-virus!"

Jag är dock lite osäker på exakt hur man skall ånga familjen med moppen för att döda bakterierna och influensa viruset, men den kommer säkert med en bra instruktion :p
 

igelkotten

Medlem
Perfekt timing att onlineshoppa ny, dyr, inredning till din bostad! Givetvis med hemleverans.

Som boende i London har man inga andra alternativ - dock ar det mesta tyvarr slutsalt och med 1 manads leveranstid (tom med Amazon Prime) ;) Sa jag rekommenderar att lagga in eventuella kop sa tidigt man kan, innan Sverige kommer ikapp omvarlden och stanger ner allt!

Halsningar fran husarrest :)
 

Tonton

Medlem
Som boende i London har man inga andra alternativ - dock ar det mesta tyvarr slutsalt och med 1 manads leveranstid (tom med Amazon Prime) ;) Sa jag rekommenderar att lagga in eventuella kop sa tidigt man kan, innan Sverige kommer ikapp omvarlden och stanger ner allt!

Halsningar fran husarrest :)

Roligt nog så la jag faktiskt en order på lite nya möbler tidigare ikväll :D

Husarresten i London låter faktiskt inget vidare :) Bara några dagar in så har mina kompisar börjat få "panik" - så de har bett mig skicka över varsin goodie bag med lite svenska varor (Läs: Kalles Kaviar och lösgodis) då det i princip varken går att beställa på Ocado eller gå till SugarSin just nu... :)
 
Toppen