Senaste nytt

Hilton’s Response to Novel Coronavirus (COVID-19)

Maja

Medlem
Om det bara är en stay som saknas kanske det går att göra en blindbokning på Hilton Slussen?
I mitt fall så var det 8 nätter som föll bort nu under påsken. Hade 9 bokade så hade klarat min challenge utan problem. Nu föll även back-up resan bort då USA stängde sina gränser och nu finns inga andra lösningar alls. Sorry, 8 nätter på Hilton Slussen är inte ett alternativ för tillfället. Får återkomma till dem när min challenge har gått ut och se vad de ev. kan göra åt saken. De ser ju vilka bokningar jag hade innan och även min back-up så att säga. Annars får jag leva vidare som HHG och vara glad och nöjd med det. :)
 
I mitt fall så var det 8 nätter som föll bort nu under påsken. Hade 9 bokade så hade klarat min challenge utan problem. Nu föll även back-up resan bort då USA stängde sina gränser och nu finns inga andra lösningar alls. Sorry, 8 nätter på Hilton Slussen är inte ett alternativ för tillfället. Får återkomma till dem när min challenge har gått ut och se vad de ev. kan göra åt saken. De ser ju vilka bokningar jag hade innan och även min back-up så att säga. Annars får jag leva vidare som HHG och vara glad och nöjd med det. :)
Ja det är ju också en fråga om hur mycket nytta du har av HHD om det ändå inte går att resa nånstans...

Förlåt, men tror inte det här är över på nått år. Bara början, tyvärr.
 

palmen

Moderator
I mitt fall så var det 8 nätter som föll bort nu under påsken. Hade 9 bokade så hade klarat min challenge utan problem. Nu föll även back-up resan bort då USA stängde sina gränser och nu finns inga andra lösningar alls. Sorry, 8 nätter på Hilton Slussen är inte ett alternativ för tillfället. Får återkomma till dem när min challenge har gått ut och se vad de ev. kan göra åt saken. De ser ju vilka bokningar jag hade innan och även min back-up så att säga. Annars får jag leva vidare som HHG och vara glad och nöjd med det. :)
Värt att fråga, worst case scenario får du ett nej. Olycklig situation men du lär kunna få ny challenge senare.
 

Isak21

Medlem
Otroligt fint beslut tycker jag!

(Sedan har väl Hiltons moderbolag fastighetsimperiet Blackstone väldigt djupa fickor jämfört med många andra konkurrerande kedjor, så de kommer säkert stärka sin position på längre sikt.)

men ja tackar och tar emot!
 

jumbooze

Medlem
Kanonbra beslut av Hilton! Det gör att jag och säkert många fler kommer att bibehålla sin lojalitet.
Absolut, satt och funderade på om hur jag skulle göra när jag skulle tappat mitt Diamond och inte nu innan downgrade kommit upp i Guld.
Nu blir det Hilton fokus igen.
 
Toppen