Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Tonton

Medlem
Precis käkat frulle på Pontus. Nästan lite skrämmande lugnt i terminalen såhär på lördagsmorgonen.

Vi kan också konstatera att det annonseras för fullt i Pontusloungen ;)

EA0C8508-DFFE-40C1-9EB5-20736CFFBC9F.jpeg
 

samet

Medlem
Var på loungen för nån timme sen och åt Senapströmming med potatismos. Jag tyckte det var gott men lite snål portion. 3 panerade strömningar och ganska små.
Tur man kan beställa flera. :)

Visa bifogad bild 107530

3.... orättvist! Jag har bara fått 2... vid mina två tillfällen, dock större. Så tror mig förstå att köket håller sig till en rekommenderad vikt på portionerna...
20200313_135157.jpg
20200305_184726.jpg
 

Bankiren

Medlem
Stenhårt krav på fysiskt kort tyvärr.

Fysiskt kort krävs.

EK

Det var trist att läsa (men det är ju en förståelig begränsning). Jag har mitt med mig, men frugans kort hann aldrig komma innan vi stack på semester (men hennes syster som hämtar vår post har gett oss kortuppgifterna och hon har nu kortet i Apple Pay).

Får se hur man gör imorgon, vi är ju på ARN tillsammans med mina föräldrar. Finns kanske någon Priority Pass-lounge öppen istället, för vi har båda fixat ett digitalt PP-kort.
 

palmen

Moderator
Det var trist att läsa (men det är ju en förståelig begränsning). Jag har mitt med mig, men frugans kort hann aldrig komma innan vi stack på semester (men hennes syster som hämtar vår post har gett oss kortuppgifterna och hon har nu kortet i Apple Pay).

Får se hur man gör imorgon, vi är ju på ARN tillsammans med mina föräldrar. Finns kanske någon Priority Pass-lounge öppen istället, för vi har båda fixat ett digitalt PP-kort.
Fråga, inte helt omöjligt att de gör ett undantag just nu med tanke på rådande situation så lär det inte vara någon jätterusch gissar jag på.
 
Toppen