Senaste nytt

Dagens bild

JNH

Medlem
Direktbild från Björnbergets sörsida. 6A747CFC-9DE6-4552-A4D0-D308CC9D79D1.jpeg
 

011430121

Medlem
BC medlemmar är väldigt omtänksamma i dessa Coronatider, hade bokat en träff med en BC medlem som hade med sig en eftertraktade present, gåvan gjorde mig jätteglad, om jag förstår det som pressen skriver är detta en mycket efterfrågad produkt, hela värden hamstrar den.
Tänk att vissa BC medlemmar visar sådan omtanke om sina medmänniskor.

A1314BCE-98E9-4CA7-9AFE-A9AB1F1C6180.jpeg
 
På tal om hamstring av toalettpapper, så
BC medlemmar är väldigt omtänksamma i dessa Coronatider, hade bokat en träff med en BC medlem som hade med sig en eftertraktade present, gåvan gjorde mig jätteglad, om jag förstår det som pressen skriver är detta en mycket efterfrågad produkt, hela värden hamstrar den.
Men alla här på BC har väl hamstrat toalettpapper själva? Det har i alla fall jag gjort, SAS Mastercard hade ju dubbelpoänghelg i februari och toalettpapper har ju lång hållbarhetstid.
 

Senator

Moderator
Sedvanlig frukost i morse avrundades med ett antal YouTube videos om tåg. Mys-stunden efter lunchtuppisen såg vi lite Avgeeks-filmer på Tuben.

Men ingenting är som ”the real deal”. Dagens station är ”Pinnetåg-stationen” Årstaberg

6a13a81293378bebce6de0d4ddd4685b.jpg


Dagens höjdpunkt så långt var ett snabbt passerande Mälartåg.
 

011430121

Medlem
Sedvanlig frukost i morse avrundades med ett antal YouTube videos om tåg. Mys-stunden efter lunchtuppisen såg vi lite Avgeeks-filmer på Tuben.

Men ingenting är som ”the real deal”. Dagens station är ”Pinnetåg-stationen” Årstaberg

6a13a81293378bebce6de0d4ddd4685b.jpg


Dagens höjdpunkt så långt var ett snabbt passerande Mälartåg.
Moderators rollen är nog säkrad på BC om ca 17 år, orkar du @Senator hålla ut till dess? Då kan du abdikera med stolthet.
 

Skogi

Medlem
Sedvanlig frukost i morse avrundades med ett antal YouTube videos om tåg. Mys-stunden efter lunchtuppisen såg vi lite Avgeeks-filmer på Tuben.

Men ingenting är som ”the real deal”. Dagens station är ”Pinnetåg-stationen” Årstaberg

6a13a81293378bebce6de0d4ddd4685b.jpg


Dagens höjdpunkt så långt var ett snabbt passerande Mälartåg.

Även de mest hårdnackade av BC-medlemmar släpper nog lite på känslorna när man ser poster som dessa. Mig inkluderad. Fantastiskt Senator!! : ' )
 
Toppen