Flyer722
Medlem
Om alla A340 fasas ut innan sommaren så är det pga corona. Köpte en biljett i januari med A340 för juli.Är denna utfasning enligt plan? Eller snabbas planen upp pga Corona?
Om alla A340 fasas ut innan sommaren så är det pga corona. Köpte en biljett i januari med A340 för juli.Är denna utfasning enligt plan? Eller snabbas planen upp pga Corona?
Coolt! Och unikt med "följeplan"!SK9247 (En B737) hängde med ner för att flyga hem piloterna.
Edit: Intressant. Ser att den nu kommer flyga från Spanien till Malta. Blir spännande detta!
Tre maskiner har planerats ur trafik till påsk - bland dem LN-RKF och OY-KBC. Så det är alltså enligt plan.Är denna utfasning enligt plan? Eller snabbas planen upp pga Corona?
Om trafiken är igång i normal omfattning till sommaren (vilket väl är tveksamt) så måste minst tre 340 vara kvar i trafik.Om alla A340 fasas ut innan sommaren så är det pga corona. Köpte en biljett i januari med A340 för juli.
A330? A350 ska ju ersätta A350 - ska SAS minska longhaulflottan?Tre maskiner har planerats ur trafik till påsk - bland dem LN-RKF och OY-KBC. Så det är alltså enligt plan.
Däremot har det nämnts att den tredje maskinen skulle vara en 330 (där har nämnts LN-RKH), men tydligen blev det i stället en 340 (LN-RKG)
Det tror jag inte. A350 har nyss tillkommit. Verkar helt osannolikt att A350 ska ersätta A350, var får du det ifrån?A350 ska ju ersätta A350
8 nya 350 in - som ska ersätta 7 gamla 340. Så då finns det ju utrymme att också plocka bort en 330 utan att det påverkar totalen.A330? A350 ska ju ersätta A350 - ska SAS minska longhaulflottan?
Slant på tangenten! A340 ska det ju givetvis vara. (Vilket jag vet )Det tror jag inte. A350 har nyss tillkommit. Verkar helt osannolikt att A350 ska ersätta A350, var får du det ifrån?
God Champagne ikväll?Slant på tangenten! A340 ska det ju givetvis vara. (Vilket jag vet )
Haha, tyvärr...God Champagne ikväll?