Senaste nytt

Vad ska vi göra efter Corona ?

mackan33

Medlem
Bali, Singapore, Thailand i juli
Hoppas hitta något bra till Thailand över jul och nyår också.
Lär väl bli lite jobbresor i europa också.
 
Skulle till Toronto nu imorgon men får bli Göteborg för att besöka vänner i maj istället. Sen i juni är det tänkt Shanghai, Tokyo, Seoul och Taipei. Alternativt Manilla, Brunei och därikring. Januari blir det också något i Asien är det tänkt.
 

Tonton

Medlem
En riktig j*vla jorden runt mileage run!!

Kunde inte sagt det bättre! En rejäl Mileage-run jorden runt med stopp på roliga ställen.

Om jag ska hitta något positiv i den nuvarande situationen så är det att jag förra veckan drog tillbaka 3v semester som var inbokat nästkommande tiden. Som det ser ut nu kommer jag att ha nästan 50 dagar semester att plocka ut i höst om jag så önskar. Tonton på tur 2.0 nalkas!
 

Flying Finn

Medlem
Har min nästa resa i november. Kommer att resa en hel i Europa, Nordamerika och Asien under november-december 2020 och januari-februari 2021.

Tänker absolut inte avsluta resten av mitt liv p.g.a. 2019-nCoV-pandemin, utan tänker hålla flyget i gång med mina resor och hoppas även andra inte ger upp hoppet om en ljus framtid. :)
 

micke99

Medlem
Har prag weekend över mudsommar juni och thailand 3.5veckor 29juli. Hoppas de går vägen.

Efter det tänker jag Malaga i okt/nov för lite skön vinter sol.
 
Toppen