Senaste nytt

Hilton Grand Place Bryssel stänger t.o.m 3 maj 2020

011430121

Medlem
Fick nedan stående mail igår, det är sånt som händer i dessa Corona tider att hotell stänger över en tid.

Det som gör mig lite förvånad och upprörd är att detta mail är slickad till 50 personer,
När man skickar massutskick tar man det i 50 poster för att inte hamna i skräpkorgen hos mottagarna, samt att man skickar som hemlig kopia så kan ingen läsa vilka som har fått mailet.

I detta fall så har man skicka så att när någon ”svarar alla” så dyker alla 50 @ namnen upp, jag vill inte visa min adress för 48 för mig okända personer en person känner jag, han figurerar här på BC.
Vet inte om jag skall påpeka detta för Hilton.

Kan man hänvisa till GDPR i detta fall?

Jag förstår att detta utskick är gjort under stress, samt att någon inte har tänkt till riktig.
Jag har bott på Hilton Grand Place i Bryssel ett tiotal gånger, är mycket nöjd har fått bra uppgraderingar.

1FCFED98-9A7C-4705-B32C-08FC0B42EF21.png
 

Doctor-X

Medlem
Good Afternoon Mr. Doctor-X
Thank you for making your reservation at the Martinique New York on Broadway. The safety and security of our employees and guests is our highest priority.
In response to COVID 19, the Martinique has temporally suspended all operations and we will need to cancel your reservation.
If you wish to rebook your reservation, please call Hilton Reservations at 1-800-774-1500.
We look forward to seeing you soon and will post our reopening date on our website themartinique.com and on Instagram and FaceBook
Have a good day.
Best Regards,
Katarzyna Sudol
Revenue Analyst

Denna bokning var planerad till mitten av maj..
 
Toppen