Senaste nytt

Radissons nyårskampanj 2020 tjäna upp till 150 000 poäng

Wipe75

Medlem
Gör min sista stay av de 15 inatt =)
Blivit bra det här!

Och där trillade även mina in,, Synd bara att det är svårt att hitta någonstans att åka i nuläget :-(

Lite offtopic, Men är det någon som provat att förhandla om poängpriset med individuella hotell? Dvs om man skulle säga att man stannar 10 nätter, skippar städning osv att det går att få ett billigare pris?
 

jerixon

Medlem
Nej det är nog kört tyvärr!

Och där trillade även mina in,, Synd bara att det är svårt att hitta någonstans att åka i nuläget :-(

Lite offtopic, Men är det någon som provat att förhandla om poängpriset med individuella hotell? Dvs om man skulle säga att man stannar 10 nätter, skippar städning osv att det går att få ett billigare pris?
 
På grund av att min arbetsgivare har beslutat om att alla vistelser ska förläggas till billigast möjliga hotell, missade jag dom två sista vistelserna av de femton. Irriterande!
 
Dår får man ta 2 privat helt enkelt!
Det fanns dessvärre inte tid att styra upp det då redan planerade och bokade nätter sas upp nära inpå vistelserna.

Hotell-bokningens kommentar: Samtidigt är det väl skönt att bo på ett och samma ställe istället för att hoppa runt bland hotellen som du skulle ha gjort annars?
Nej, det är näst intill katastrof!!

Edit:
Jag hade förstås kunnat låta bokningarna ligga kvar och betala själv, men då hade jag köpt två nätter för att få en gratis. Inte riktigt värt.
 

jerixon

Medlem
2 nätter gå att få billigt i Stockholm ofta och 75k poäng räcker till en natt i London värd typ 5000 sek alternativt 5 nätter i budapest som ofta kan vara värda lika mkt tex.
Men vi är alla olika =)

Det fanns dessvärre inte tid att styra upp det då redan planerade och bokade nätter sas upp nära inpå vistelserna.

Hotell-bokningens kommentar: Samtidigt är det väl skönt att bo på ett och samma ställe istället för att hoppa runt bland hotellen som du skulle ha gjort annars?
Nej, det är näst intill katastrof!!

Edit:
Jag hade förstås kunnat låta bokningarna ligga kvar och betala själv, men då hade jag köpt två nätter för att få en gratis. Inte riktigt värt.
 
Toppen