Senaste nytt

Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

mha321

Medlem
Borde inte administreringen kosta mer än att bjuda på 250 poäng...?
Om det var en, garanterar. Men troligen är det tusentals poster som blivit fel...
Gjordes felet 2017, eller gjordes det nyligen, men daterades till 2017 i EB-systemet? De bakdaterar ju saker hela tiden, när man köper baspoäng, när man får sina MC-poäng e t c.
Good point. Det får någon som regelbundet använder ett av verktygen för att ladda ner eb historiken verifiera ;-) det gör jag, men jag har inte hoppat på Fortum dealen så jag är inte påverkad...
 

palmen

Moderator
Gjordes felet 2017, eller gjordes det nyligen, men daterades till 2017 i EB-systemet? De bakdaterar ju saker hela tiden, när man köper baspoäng, när man får sina MC-poäng e t c.
Jag gissar på att man felaktigt läst in en fil från 2017 igen nyligen och korrigerat nu.
Lite som avis hyror där poängen dateras vid hyrestillfälle. Efterregistrering av äldre hyror så såg man ibland inte detta utan att gå långt ner i listan.
 

Tveket

Medlem
Tror det var @Mattias Holmén som pratade om 6mån här tidigare i tråden men var ju rätt länge sedan nu.

Jag flyttade ut i slutet av maj och avslutade då befintligt avtal med Fortum.

I nya boendet tecknade jag nytt avtal med Fortum i förra veckan som ska kopplas in till helgen. Det är ju bara 3 månader, får se hur det går. Har inte hittat några tydliga skrivningar om karens någonstans.

Kan rapportera om det blir några poäng eller inte.
 
Ringde och bytte till Fortum i nya lägenheten. Jag är redan kund och har deras el i nuvarande lägenhet men det skulle inte vara några konstigheter att få poäng enligt kampanjen till nya lägenheten.
Vi får väl se... men värt ett försök :)

Dyra poäng kanske men ändå en boost för någon som inte har en så stor tillförsel av poäng. Hellre betala någon krona extra för poängen och kunna nyttja fly premium och 2-4-1

Seg återkoppling från mig men jag fick poäng för båda lägenheterna. Den första tror jag att jag tecknade i april-maj månad och den andra i augusti-september samma år. Använde länken i första posten i den här tråden på båda.
Så det ska inte vara några problem :)
 
Toppen