Senaste nytt

[Business Class] Paris-Sydney 1051€ [Star Alliance]

Kan någon förklara vilka datum som gäller, alltså när är sista bokningsdag samt när är sista ut och inresa?

Första resan måste ske innan sista juni.
Resa senast 30 juni, sök på Google flights och titta kalendern per månad så ser du enkelt när du kan åka.

Har inte läst på sista dag för bokning, men denna finns på typ alla bloggar så platserna tar nog slut innan sista dag för bokning, om de inte tar ner i förtid.

Går dock att göra lite smarta saker för att få denna att lira fram tills 30 September som är sista "avgångsdag" på hemresan. En av dem är att köra första leg från CDG-ZRH i Juni när det "passar" för att sedan kunna använda resten av resan senare.
LX_kiosk.png
 

Flyer722

Medlem
Första resan måste ske innan sista juni.


Går dock att göra lite smarta saker för att få denna att lira fram tills 30 September som är sista "avgångsdag" på hemresan. En av dem är att köra första leg från CDG-ZRH i Juni när det "passar" för att sedan kunna använda resten av resan senare. Visa bifogad bild 107578
Kan tillägga att flygpriser blir ca 100eur dyrare med denna typ av ändring.
 

nissefalk

Medlem
Hmm, kanske väldigt dumt men tog en chansning och bokade denna i Maj så kanske inte alls blir av, bokade med Expedia så det känns sådär då jag normalt bokar med flygbolagen direkt, fick sedan en code share Virgin Australia operated by Singapore Airlines på sträckan SIN-SYD, return till Singapore med British Airways la in mitt BA nummer så jag kan välja plats på BA utan kostnad, nu syns BA numret på både Swiss och Singapore Airlines hemsida, får väl ändra till Eurobonus nummer vid incheckning, alla andra flyg är med Swiss, anslutning GOT-CDG med SAS på poäng, ojojoj mycket som kan gå fel här......spännande
 

Johans00

Medlem
Någon som lyckats få till en stopover i Singapore på 1-2 dagar? Hur gör man?? Jag lyckas inte alls med open jaw eller minconnect i Matrix, då blir priserna istället ~40k.
 

Tonton

Medlem
Sitter ombord SK534 och kikar in denna dealen. Lite taskigt internet och jag försöker hitta avbokningsregler - har ni koll på vad som generellt verkar gälla på denna dealen? Förstår såklart att det är olika beroende på vilken rutt och bolag man trycker in.
 

Skogi

Medlem
Fan, antar att du går i galna tankar nu... Ska du försöka nå Diamond utan att våndas mellan MMX och ARN :rolleyes:. Hela forumet behöver ju dig och sådana upptåg. Blir nog ett tag innan sådana saker kan göras igen. Tyvärr!

(Ursäkta OT)

Kan ju erkänna att man börjar svettas en del nu när perioden börjar leda mot sitt slut och man saknar ett fåtal flygningar.

Hörde jag något om en sån riktig j*vla MR när den interkontinentalla trafiken drar igång igen? Du tackar väl inte nej?;)
 
Toppen