Senaste nytt

Danmark stänger, möblerar SAS om rutterna?

fcx

Medlem
I praktiken vet både du och jag vad UDs avrådan innebär. Vilka resor kommer du genomföra närmsta 2-3 veckorna som tvingar dig flyga ut rutten du beskrev?

Jag vet inte än. Vi är ett betydande antal personer på detta forum som arbetar med samhällskritisk infrastruktur (exempelvis IT, telekom och sjöfart), där det mycket väl kan vara aktuellt med resor i tjänsten även under nuvarande förhållanden.
 
Jag vet inte än. Vi är ett betydande antal personer på detta forum som arbetar med samhällskritisk infrastruktur (exempelvis IT, telekom och sjöfart), där det mycket väl kan vara aktuellt med resor i tjänsten även under nuvarande förhållanden.
Tror de andra kan tala för sig själva, var bara nyfiken på dina resor.
 

fcx

Medlem
Tror de andra kan tala för sig själva, var bara nyfiken på dina resor.
Som sagt, jag vet inte. Mitt eget resande de kommande veckorna kommer att triggas av plötsligt uppkomna problem i infrastruktur, som annars kan orsaka störningar i exempelvis leveransen av bränsle. Om det leder till karantän vid hemkomst så är det en konsekvens man måste ta. Alla bokade resor är inställda, jag lever dag för dag just nu.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Jag vet inte än. Vi är ett betydande antal personer på detta forum som arbetar med samhällskritisk infrastruktur (exempelvis IT, telekom och sjöfart), där det mycket väl kan vara aktuellt med resor i tjänsten även under nuvarande förhållanden.
Ericsson som levererar nästan 50% av alla mobilsystem satte stopp för resande för länge sen. Är man ett svenskt bolag utan tekniker utomlands så är det ett kalkylerat problem
 
Toppen