Senaste nytt

[Business class] Ungern - USA - t/r 7500-9000 kr (Skyteam)

Rebel

Medlem
Vilka destinationer och datum?
BUD - AMS- LHR - LAS 9 maj
LAS- EDMONTON (YEG)- AMS- BUD 14 Maj

Det är Skyteam, inte Oneworld. :) Delta eller AF/KLM Flying Blue är kanske det bästa alternativen för att samla änkom poäng.

Det får mig att fundera: är det någon som har gjort en riktig jämförelse mellan Flying Blue och Virgin Atlantic Flying Club? Om man bortser från SkyTeam men fokuserar enbart på Europa och Nordamerika som boende i Sverige är det någon som har en jämförelse?

Fy vad man är okunning om det inte är *A. Tackar för BC kunskap.
Frågan bilr då samma om SkyTeam. Och finns det ngt värde i dessa poäng , om man sällan åker Skyteam ??
 

Hylve

Medlem
Då var jag och fru Hylve bokade till Hawaii med några dagar i Seattle. BUD-AMS-SEA-HNL-LAX-CDG-BUD. 341k huffisar, vilket borde vara drygt 11k SEK (5500 per person). Fynd! Tack ts för tipset!
 
Last edited:

Myllys35

Medlem
Ska jag tolka det som att den är fully refundable och man får tillbaka alla pengar?

Jag tänker så i alla fall.

Det som gör att jag drar mig för att boka är ju att positioneringen till Budapest inte går att avboka med skäl att tex USA förlänger inresstoppet längre fram osv.

Lite sen på bollen, men ja fullt avbokningsbar även efter första flighten eller om man missar boarding :D
 

ZZZebra

Medlem
Hur har ni bokat? Får felmeddelande på Deltas sajt även fast den prisar rätt i Google Flights. Eller är det bara att ringa in och då välja KLM/AF? Är ju inte det lättaste att komma fram på telefon...

Edit: det är när jag vill ha en rutt som inluderar Virgin och Deltas nya sviter som det verkar strula. Irriterande...någon som fått till det?
 
Last edited:
Toppen