Senaste nytt

Bästa långtidsparkeringen på Arlanda

Ozz

Medlem
Jag brukar stå bakom Ibis Hotel som är grymt prisvärt, kommer inte ihåg exakt vad det kostar men har för mig att det är 3-400 v. De har också shuttleservice till och från terminalen. Hur vida man kan parkera där utan att vara gäst vet jag inte, vi brukar ta en natt där om vi flyger morgon/lunch från ARN. Har för mig att vi brukar betala 895kr/dubbelrum för boendet.
 

jth

Medlem
Jag håller med om garaget vid terminal 2. Förhandsboka på hemsidan så har de ofta bra deals, som nu senast förra veckan när jag var i USA. Kostade ca 700 kr för 8 dagar, jämfört med ca 600 kr för luftfartsverkets långtidsparkeringar. Det är en 10-15 minuters gångväg, men känner man sig seg i benen kan man alltid ta terminalbussen.
 

R Malmgren

Ny medlem
Man betalar med kort i samband med att man förbokar. Du anger din bils registreringsnummer och när du kommer till parkeringsinfarten finns en kamera som läser av din nummerskylt och bommen öppnas automatisk. Smidigt!
 

011430121

Medlem
Bokade idag en parkering i Sky Citys p-garage i februari 6 dygn 19 timmar blev 895 kronor, verkligen prisvärt! Ordinarie pris skulle ha varit över 2,600 kronor.
Hoppas det är svin kallt när bilen skall hämtas.
 
Toppen