Senaste nytt

Coop Eurobonus kampanj - 20% extra poäng

Robert flysas

Moderator
Visa bifogad bild 107273 Just nu får du ytterligare 20% Extrapoäng när du fyller på ditt EuroBonus-konto. Poängen kan användas till samtliga alternativ som erbjuds inom SAS EuroBonus. Har du växlat under en kampanjperiod? Då betalas din extra SAS Eurobonus efter avslutat kampanj. Kampanjen sträcker sig fram t.o.m. (Coop skriver januari så tryckfelsnisse har varit framme)
 
Last edited:

Robert flysas

Moderator
Hej! Fick några PM ang hur man växlar. Jag tänkte skriva kort o lätt hur detta går till på 6 steg.

1. Coop.se och logga in (EJ appen)
2. Högst upp i högra hörnet kommer ditt namn upp, klicka där och rulla ner till ”Poäng”
3. Klicka på Använd poäng
4. Rulla ner till SAS EuroBonus och klicka på denna
5. Välj antalet poäng du vill växla, sen krävs inloggning med bank id.
6. Rutan där du skriver in samma uppgifter som hos SAS.SE kommer upp efter att du loggat in med ditt BankID. Logga in som du brukar göra hos SAS och använd då det konto du vill poängen kommer in på, ditt egna eller nån i familjen (då får de logga in i denna ruta för att få poängen.
7. Klart

Lycka till:):)
 

Fredde18

Medlem
Hej! Fick några PM ang hur man växlar. Jag tänkte skriva kort o lätt hur detta går till på 6 steg.

1. Coop.se och logga in (EJ appen)
2. Högst upp i högra hörnet kommer ditt namn upp, klicka där och rulla ner till ”Poäng”
3. Klicka på Använd poäng
4. Rulla ner till SAS EuroBonus och klicka på denna
5. Välj antalet poäng du vill växla, sen krävs inloggning med bank id.
6. Rutan där du skriver in samma uppgifter som hos SAS.SE kommer upp efter att du loggat in med ditt BankID. Logga in som du brukar göra hos SAS och använd då det konto du vill poängen kommer in på, ditt egna eller nån i familjen (då får de logga in i denna ruta för att få poängen.
7. Klart

Lycka till:):)
Bra guide. Fast det jag reagerade på var tidpunkten för inlägget. Alla gör vi dock olika saker vid klockan 04.20 en lördagsnatt :D
(fast det kanske har med tidsskillnad att göra om herr Robert är på resande fot))
 
Toppen