Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Homer

Medlem
Jag saknar poäng för ett köp från, Accent, kan nog bli problem att få dessa i efterhand också.


Venue Retail Group, VRG. med varumärkena Accent, Rizzo och Morris i konkurs

Aktie (Uppdaterad) Nasdaq Stockholm beslutade på måndagen att stoppa handeln i Venue Retail Group, VRG.
Sent på eftermiddagen kom beskedet att bolaget ansöker om konkurs.
Bolaget har sedan 20 november 2019 befunnit sig i företagsrekonstruktion.

”Trots att bolaget vidtagit ett antal kostnadsbesparingar och försäljningsdrivande åtgärder inom ramen
för rekonstruktionen kan nu konstateras att detta inte räcker. Efter stort försäljningsbortfall i samband med Coronaviruset,
på mellan 70-80 procent, kan det konstateras att bolaget idag är insolvent”, skriver Venue Retail Group.
 

magost

Medlem
Nu har dom fixat kalendern :)
Återstår att se om det blir något svar på efterregistreringen.

Update på efterregistrering.
Det kom ett email den 28/2 att 900p registrerats och skulle betalats ut inom 25 dagar.
Tyvärr har ännu inga poäng dykt upp på kontot drygt en månad senare :(

Frågan om man ska vänta mer eller hur man ska göra en ny efterregistrering?
 
Lång tråd så ber om ursäkt om det står någonting som jag missat. Är det någon som tagit glasögonabbonemang på synoptik? Hur fungerar det med poängintjäning i det fallet? Vid köp ska man dra sitt eb kort samt betala med registrerat kort. Funkar det automatiskt med abonnemang?
 

SvartMjolk

Medlem
Lång tråd så ber om ursäkt om det står någonting som jag missat. Är det någon som tagit glasögonabbonemang på synoptik? Hur fungerar det med poängintjäning i det fallet? Vid köp ska man dra sitt eb kort samt betala med registrerat kort. Funkar det automatiskt med abonnemang?

Jag skaffade det för ungefär två år sedan. Optikern la in mitt EB-nummer i min profil hos Synsam på något vis, sedan kom det per automatik. :)
 

igelkotten

Medlem
Lång tråd så ber om ursäkt om det står någonting som jag missat. Är det någon som tagit glasögonabbonemang på synoptik? Hur fungerar det med poängintjäning i det fallet? Vid köp ska man dra sitt eb kort samt betala med registrerat kort. Funkar det automatiskt med abonnemang?

Efter 10 år sa jag precis upp det. Missat helt att man kunde få EB-poäng.
 

pljung

Medlem
Gjorde ett köp på Synoptik för 12 dagar sen, men inga aktiviteter på mitt eurobonus än. Någon som kan bekräfta att det tar så lång tid, eller bör jag kontakta SAS?
 
Toppen