Senaste nytt

Sökes: Göteborg till Tokyo/Haneda ToR (i premium economy?)

Bjjb

Medlem
Har testat både LOT Business och PE till NRT och är väldigt nöjd. Väldigt bra mat och gott om plats. Välj gång säte om du funderar på uppgradering till Business... Betalde ca. 9500kr för PE ToR och sen ca. 1500kr för uppgradering WAW-NRT till Business.

Det låter som jag ska bortse från den något negativa recension jag läste, särskilt med tanke på att jag själv är kortväxt.

Hur fungerade uppgraderingen, var det vid gaten?
 

pqvst

Medlem
Tack för ditt svar.

Stolen är ju personligt så jag får väl prova. Vad tycker du om radernas pitch? Jag läste en recension som sade att det var trångt, men å andra sidan så verkar det vara 38 tum som väl är rätt standard.

Jag är tyvärr inte guldmedlem så de lounger jag i så fall har tillgång till är "EXECUTIVE LOUNGE - BOLERO" och "PRELUDIUM LOUNGE". Har du någon rekommendation där?

Pitch kändes bra och jag tyckte inte alls det var trångt. Kändes luftigare än SAS Plus om jag minns rätt.

Jag har använt Preludium loungen ett antal gånger. Helt ok men mycket folk ibland. Inte jätte mycket "riktigt mat" att välja på (mest snacks). Det är även en bra bit att gå därifrån till passkontrollen (värt att tänka på).
 
Toppen