Senaste nytt

United Polaris Lounge i San Francisco öppnar 30:e april

mjulven

Medlem
Sökt runt lite efter någon recension från denna lounge men inte hittat någon här på BC. Är det någon som testat den ännu och vet ifall man måste genom Security ifall man kommer till sfo inrikes med United och sedan flyger vidare med LH F från internationella terminalen och vill mellanlanda i polarisloungen?

Du behöver inte gå igenom securtity igen då United inrikes och Internationella terminalen hänger ihop air side. Däremot får du gå lite.
 

taxvalp

Medlem
Du behöver inte gå igenom securtity igen då United inrikes och Internationella terminalen hänger ihop air side. Däremot får du gå lite.

+1 på det. Mycket smidig transfer från inrikes United i förra veckan utan säkerhetskontroll. Hade tur och ankom till gate nära internationella terminalen och det var uppskattningsvis tre minuters promenad till Polaris-loungen. Passerade Centurion-loungen som inte är värd att ödsla tid på om du har access till Polaris.
 

LarsCph

Medlem
Jeg er forbi i dag på vej retur fra Seattle til København via San Fransisco. Efter United Club på vej ud i San Fransisco og igen i Seattle er Polaris noget af en opgradering. Her er meget få mennesker, enormt god plads og panoramaudsigt over runway. Jeg havde først taget lidt mad fra buffet'en da jeg opdagede at der er en restaurant med bordservering i den ene ende - så jeg var helt enkelt nødt til at spise først det jeg havde taget i buffet'en som bestemt var udmærket for derefter at prøve restauranten. Der var plads med det samme og super betjening. Jeg valgte Stickers som forret og Cabbage til hovedret - som blev serveret samtidig - så husk at bede om separat servering hvis du vil have det. Begge retter var absolut godkendt. Der er et fint udvalg i vin og spiritus og en fin betjent bar.

Nu er jeg så gået ned i enden modsat restauranten med en IPA fra baren og her er sofaer og i øvrigt helt tomt på nær en enkelt anden.

Her er masser af plads, fin høj standard, strømudtag overalt og gennemgående god mad og betjening. Der er hvilerum, små møderum og showers. Alt i alt er det rigtig godt. De tre timers stopover jeg har på vej hjem er pludselig noget helt andet end jeg havde forventet - at kunne sidde og drikke IPA, og se fly lette kan jeg fint bruge et par timer på. Sammenlignet med den eneste anden "business only" lounge jeg har prøvet som er Qatar Airways' i Doha er denne her bedre. Der er adgang hvis man flyver SAS Business (eller anden *A Business eller First), men status giver ikke adgang. Det er nok med til at holde mængden af rejsende nede.

Hvis du skal hjem via San Fransisco er det absolut værd at planlægge at bruge et par timer her inden turen går videre.

photo_2019-05-11_00-42-09.jpg photo_2019-05-11_00-42-27.jpg photo_2019-05-11_00-42-32.jpg photo_2019-05-11_00-42-36.jpg photo_2019-05-11_00-42-40.jpg photo_2019-05-11_00-42-46.jpg photo_2019-05-11_00-42-50.jpg photo_2019-05-11_00-42-54.jpg photo_2019-05-11_00-46-04.jpg
 

Senator

Moderator
Tackar för snabbt svar! Vet någon om det stämmer att incheckningen öppnar 11:30? Kommer tidigt från LAS så vill veta om jag ska åka in i stan en sväng eller bege mig till Polaris Loungen ganska omgående.

Check-in Times | Arrive early to avoid rushing | SWISS

Är allt på samma biljett? Då är du i transit. Om du har olika biljetter borde United i Las Vegas fixa med incheckning av väskor hela vägen och du kan checka in online/app med SWISS.

På SFO delar Lufthansa/Swiss incheckning och den första flighten är SFO-FRA runt 14.30 så incheckning öppnar runt. 11.30. Jag var där förra veckan.

Men oavsett: i mitt tycke är ingen lounge värt hänga så länge. Om du kommer till SFO 11.30 från LAS hade jag tagit BART in till stan en stund i alla fall.
 

Crille81

Medlem
Är allt på samma biljett? Då är du i transit. Om du har olika biljetter borde United i Las Vegas fixa med incheckning av väskor hela vägen och du kan checka in online/app med SWISS.

På SFO delar Lufthansa/Swiss incheckning och den första flighten är SFO-FRA runt 14.30 så incheckning öppnar runt. 11.30. Jag var där förra veckan.

Men oavsett: i mitt tycke är ingen lounge värt hänga så länge. Om du kommer till SFO 11.30 från LAS hade jag tagit BART in till stan en stund i alla fall.

Tyvärr en bokning LAS-SFO och en bokning SFo-ZRH-CPH men bra tips att kolla om de kan checka in väskorna hela vägen! Tack!

Varit i San Francisco 4 nätter tidigare så tänker jobba och en dusch i loungen :)
 
Toppen