Senaste nytt

Nya Polarisloungen på Newark

Senator

Moderator
Inte in i Security! TSA-agenten vägrade att scanna boardingkortet och Uniteds personal hävdade att vi inte hade access!

Det är i så fall nytt. Jag bad om att få prata med TSA Supervisor on Duty för ett år sedan för att klargöra. Då var informationen tydlig att det var fri flyt av resenärer mellan terminalerna.
 

Once56

Medlem
Det verifierar United också när vi kontaktat dem via Messenger. Men samtidigt så brister det tydligen i info ”nedåt” i leden och då är det inte mkt man kan göra. När en tsa-agent med hög, klar och tydlig röst säger åt en att ”LEAVE”, då gör man det. När sedan Uniteds supervisor på plats hävdar att access inte är tillåten för andra än United club members, och man visar sagda supervisor vad som står på Uniteds hemsida och hon ändå säger No! Då ger man upp.
 

Maja

Medlem
Det verifierar United också när vi kontaktat dem via Messenger. Men samtidigt så brister det tydligen i info ”nedåt” i leden och då är det inte mkt man kan göra. När en tsa-agent med hög, klar och tydlig röst säger åt en att ”LEAVE”, då gör man det. När sedan Uniteds supervisor på plats hävdar att access inte är tillåten för andra än United club members, och man visar sagda supervisor vad som står på Uniteds hemsida och hon ändå säger No! Då ger man upp.
Fy vilket trist bemötande. :(
 

Senator

Moderator
Det verifierar United också när vi kontaktat dem via Messenger. Men samtidigt så brister det tydligen i info ”nedåt” i leden och då är det inte mkt man kan göra. När en tsa-agent med hög, klar och tydlig röst säger åt en att ”LEAVE”, då gör man det. När sedan Uniteds supervisor på plats hävdar att access inte är tillåten för andra än United club members, och man visar sagda supervisor vad som står på Uniteds hemsida och hon ändå säger No! Då ger man upp.

Jag skulle ta all den information som kommer från United med en nypa salt. Det jag skulle dock göra är att vänligt leta upp TSA Supervisor på Terminal B och fråga lite om det har blivit en ändring på flygplatsen i flöden av passagerare. Vänligt fråga om det nu är så att passagerarna enbart får vistas i den terminalen som deras flyg avgår från OM resan börjar på Newark.

Alternativt kan du kolla om du kan få kliva på bussen på Terminal B som slingas till C.
 
Toppen