Senaste nytt

Boka via ITA Matrix och Priceline

pep

Medlem
Jeg har brugt baade Cheapoair og Priceline uden problemer. Mine favoritter er Expedia, Kayak, og Vayama men jeg hugger til hvor det er billigst. Dog er jeg villig at betale lidt mere hos flyselskabet, hvis jeg kan faa prisen frem (det er langt fra altid tilfaeldet)
 

ELOS

Medlem
Så bra men jag förstår nog inte riktigt hur jag ska installera detta i chrome
 
Last edited:
Så bra men jag förstår nog inte riktigt hur jag ska installera detta i chrome
Det är lite svårare att installera det så att det körs automatiskt varje gång man besöker ITA Matrix, men det finns instruktioner på Flyertalk (ITA-Matrix-PowerTools - Userscript for Orbitz/DL/UA/AA/BA/CZ/IB/LA/LH/LX/TK - FlyerTalk Forums) och Github (GitHub - SteppoFF/ita-matrix-powertools). Tycker man det är för komplicerat så kan man aktivera det manuellt varje gång man besöker ITA Matrix, detta är mycket enkelt:

1. Gå till ITA Matrix hemsida och aktivera kommandotolken i webbläsaren (Control+Shift+J om man använder Chrome; Control+Shift+K om man använder Firefox).
2. Öppna ett nytt webbläsarfönster (Control+N) och gå till webbsidan https://raw.githubusercontent.com/SteppoFF/ita-matrix-powertools/master/script_minified.js och välj allt (Control+A) och kopiera (Control+C).
3. Gå tillbaka till ITA Matrix hemsida och klistra in texten i kommandotolken och tryck vagnretur. Nu skall det har dykt upp en rad som börjar med "Passengers (1a)":

ITA.jpg


Det är så man gör i Windows, jag vet inte hur man gör i någon annan miljö.
 
Toppen