Senaste nytt

Bästa Star Alliance loungen på Washington Dulles (IAD)?

PhNi

Medlem
Hallå, lånar tråden lite då det är inom samma ämne.

Åker award sas plus Washington - Köpenhamn med sas. Är EBG. Någon som vet om jag kommer in i Lufthansa senator lounge och isåfall får man gästa en som reser med mig? Sas plus för den personen men ej någon status.

Tack på förhand!
 

fcx

Medlem
Hallå, lånar tråden lite då det är inom samma ämne.

Åker award sas plus Washington - Köpenhamn med sas. Är EBG. Någon som vet om jag kommer in i Lufthansa senator lounge och isåfall får man gästa en som reser med mig? Sas plus för den personen men ej någon status.

Tack på förhand!

Du kommer in och du kan gästa en vän (oavsett status och klass).
 

fcx

Medlem
"Snart" kommer United Polaris för de som åker i Business eller First:
Polaris Tracker - Mobile

Början av 2020 är senaste info. Intressant att IAD kom sist med tanke på trafiken från IAD om man jämför med t.ex. LAX.

IAD låg tidigt i planeringen, men det har tagit lång tid att få spaden i marken. Projektet komplicerades av att terminalen behövde byggas ut, vilket kompliceras av den komplicerade ägarbilden för flygplatsen. Byråkrati när den är som bäst (sämst).

"The authority is governed by a 17-member board of directors with seven members appointed by the Governor of Virginia, four by the Mayor of the District of Columbia, three by the Governor of Maryland, and three by the President of the United States."
 
Toppen