Senaste nytt

SAS gör en champagne satsning.

Kris

Medlem
Jag tillhör de som tycker att sas viner håller lite för dålig kvalité även om det blivit bättre på senaste tiden. Jag brukar dock lösa problemet genom att dricka champagne till alla maträtter. Tack o lov är champagne kanske den dryck som bredast passar till många typer av mat.
Fast där glömde du gin :)
 

JohanLG

Medlem
Kan börja med att presentera mig som en av dem från SAS produktavdelning som varit med och tagit fram denna satsning. För den som är intresserad så är det följande Champagner i första rotationen

Pierre Gimonnet & Fils Special Club 2012
Joseph Loriot-Pagel Special Club 2012
Roland Champion, Chouilly Special Club 2012
Marc Hebrart Special Club 2015

:)

//Johan
 
Kan börja med att presentera mig som en av dem från SAS produktavdelning som varit med och tagit fram denna satsning. För den som är intresserad så är det följande Champagner i första rotationen

Pierre Gimonnet & Fils Special Club 2012
Joseph Loriot-Pagel Special Club 2012
Roland Champion, Chouilly Special Club 2012
Marc Hebrart Special Club 2015

:)

//Johan
Spännande, och kul att du delar med dig!

Några planer på att ta in Paul Bara också? Och i så fall finns det någon chans att hans Rosé landar i utbudet?
 

JohanLG

Medlem
Spännande, och kul att du delar med dig!

Några planer på att ta in Paul Bara också? Och i så fall finns det någon chans att hans Rosé landar i utbudet?
Hej JC

Den var med i diskussionen men Paul Bara hade ingen volym av Special Club de kunde allokera till oss. Rotation 2 som kommer i SEP är
J.M Goulard Special Club 2013
Pertois-Moriset Special Club 2014
Henri Goutorbe Special Club 2007
José Michel & Fils Special Club 2013

Sen är det nog viktigt för mig i detta forum att det inte kommer vara choice ombord :) vi kommer att ha ett menyblad där vi berättar om de viner som är med i rotation och att en av dessa kommer vara lastade på dagens flight
 

Homer

Medlem
Kan börja med att presentera mig som en av dem från SAS produktavdelning som varit med och tagit fram denna satsning. För den som är intresserad så är det följande Champagner i första rotationen

Pierre Gimonnet & Fils Special Club 2012
Joseph Loriot-Pagel Special Club 2012
Roland Champion, Chouilly Special Club 2012
Marc Hebrart Special Club 2015

:)

//Johan


Finns det någon ungefärlig tidpunkt för lansering?
 
Hej JC

Den var med i diskussionen men Paul Bara hade ingen volym av Special Club de kunde allokera till oss. Rotation 2 som kommer i SEP är
J.M Goulard Special Club 2013
Pertois-Moriset Special Club 2014
Henri Goutorbe Special Club 2007
José Michel & Fils Special Club 2013

Sen är det nog viktigt för mig i detta forum att det inte kommer vara choice ombord :) vi kommer att ha ett menyblad där vi berättar om de viner som är med i rotation och att en av dessa kommer vara lastade på dagens flight
Det hade väl varit alldeles för bra med Bara ;)

Men riktigt bra jobbat med det urvalet, imponerande!
 
Toppen