Senaste nytt

Födelsedag med stort F - Tokyo & Singapore

Gus

Medlem
Grym rapport! :) Förstår verkligen inte varför ANA inte kör riktig caviarservering från Tokyo! Jag har en bokning Tokyo-Frankfurt ANA F i början av april. Vet inte om jag ska omboka till något bolag i C istället för att spara poäng? Jag får varken nya kabinen eller riktig caviarservering.
 
Grym rapport! :) Förstår verkligen inte varför ANA inte kör riktig caviarservering från Tokyo! Jag har en bokning Tokyo-Frankfurt ANA F i början av april. Vet inte om jag ska omboka till något bolag i C istället för att spara poäng? Jag får varken nya kabinen eller riktig caviarservering.

Boka om till C, spara poängen och gå och ät caviar på restaurang om det är en av de avgörande punkterna för ett flyga F.
 

hendberg

Medlem
Grym rapport! :) Förstår verkligen inte varför ANA inte kör riktig caviarservering från Tokyo! Jag har en bokning Tokyo-Frankfurt ANA F i början av april. Vet inte om jag ska omboka till något bolag i C istället för att spara poäng? Jag får varken nya kabinen eller riktig caviarservering.
Är det lunch-flighten du åker så är det gamla kabinen. Kvälls-flighten har tydligen nya. Att boka om till något annat pga att det inte serveras caviar classic style är nog att överdriva lite grann. Flygningen är riktigt bra, och det finns annat att njuta av. Du får ju i stort sett samma mängd caviar, bara det att det inte finns några tillbehör. Det är bara att köra lite vodka till och be om en sked så är du hemma. ;-)

Gläd dig åt den fantastiska maten och drycken. Krug tills du spricker och sen sköljer du ned det med lite Hibiki.
 

palmen

Moderator
Tack för en fin rapport. Det ser ju verkligen trevligt ut i deras First. Jag får inte riktigt ihop det, på utresan säger du att det är en komplett caviar service. Men var är den kalla vodkan;)?
Det fina med att resa i First är att man gör som man vill, önskar man inte vodka kan man ersätta det med te, cola, vin, öl eller en whisky. Möjligheterna är oändliga.
 

Alf

Medlem
Tack för en fin rapport. Det ser ju verkligen trevligt ut i deras First. Jag får inte riktigt ihop det, på utresan säger du att det är en komplett caviar service. Men var är den kalla vodkan;)?

Tack för tillrättavisningen. Det är bra med moderatorer som sätter nivån på vad man får tycka.
 
Toppen