Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
LHR terminal 5 B piren och Busniessloungen
En kaotisk blev 30 minuter se ut från OPO, kom tid MAD där blev det språng till terminalen 4S, vänta i 30 minuter innan vi fick starta, väl i London väntade vi på att komma in till en gate i över en timme
Kom in till C piren 18:40 det är den tid som BA 786 till ARN skall avgå, på skärmarna står det att den maskinen skall avgå från A gaterna
När kommer fram till damen som sitter vid rulltrappan upp till säkerhetskontrollen, säger hon ditt flyg kommer att gå från B44
Flera 100 människor står vid servicecenterna.
Går till B44, det står inget om att det är någon avgång till Stockholm, frågar en BA dam vid gaten om det är Stockholms maskin som skall avgå från den gaten, ja som det ser ut nu svarar hon, jag frågar om hon kan säga när på ett ungefär det skall boarding, men hon vet inte, det finns ingen personal här säger hon, hon sa att gå till loungen och håll uppsikt på skärmarna.
Just nu kom det upp departing 20:15
 

Nilann

Medlem
Hälsningar från La Valetta Club i Malta. Herr Nilann och jag är på väg hem till Göteborg via Munchen, efter en härlig vecka med mycket sol. Hoppas att Dennis lugnar ner sig innan vi kommer hem.
 

trekker

Medlem
Lunch på Pontus innan vidare hemfärd.

20200217_131742.jpg
 

aldrighemma

Medlem
2020-02-18 19.34.38.jpg
Rapport från SAS Guld lounge T5 ARN:

Starkspriten är på väg att ta slut :eek::eek::eek:
Ingen Gin, Ingen Vodka, Katastrof !!
I vanliga fall brukar den här typen av misärer inträffa efter mina besök inte före...
Hoppas i alla fall att dom har en pålitlig leverantör som fixar lagersaldot till mitt nästa besök imorgon.
 
Visa bifogad bild 106581
Rapport från SAS Guld lounge T5 ARN:

Starkspriten är på väg att ta slut :eek::eek::eek:
Ingen Gin, Ingen Vodka, Katastrof !!
I vanliga fall brukar den här typen av misärer inträffa efter mina besök inte före...
Hoppas i alla fall att dom har en pålitlig leverantör som fixar lagersaldot till mitt nästa besök imorgon.

Tog du någon kontakt med någon personal och informerade att gin samt vodka var slut?

Positivt är att det står fortfarande Jameson, Fläder samt Monopol på hyllan.
 

Kimmen00

Medlem
Hallå och god morgon från Dan Lounge B på Ben Gurion, Tel Aviv.

En ganska så klen lounge, visserligen lugnt med lite folk men dåligt utbud med mat och ganska så basalt dryckesutbud...
 

trekker

Medlem
God morgon från BA terraces i Manchester, på väg ner till London för lite riktig fotboll. Den här flygplatsen och speciellt terminal 3 är ett skämt, fastnar väskan i säkerhetskontrollen blandas den ned övriga icke fast track- händer 7 ggr av 10 och så också idag. Denns gången fick jag vänta 10 minuter gör ett min telefon såg ut som ett okänt objekt. Sen parkerar ett ankommande plan på gate 141 vilket deboardar genom korridoren mellan säkerhetskontroll och terminal så alla som sks in i terminalen måste vänta till planet tömts. Smart bygge....

20200219_081626.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen